Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1959 r.
349 cm3
19 KM
6000 Nm
0.00 s
Jestem trzecim właścicielem.Ten model to tak zwana przejściówka. Janek wizualnie był w stanie opłakanym wyciągniętym z pod siana...
Wielkie dzięki w realizowaniu mojego projektu kuzynowi Wojtkowi i bratu Dymkowi!
Wolę to co fabryka dała...
Typu S03 gaźnikowy, czterosuwowy, jednocylindrowy, górnozaworowy, z zapłonem iskrownikowym, średnica cylindra 75 mm, skok tłoka 79 mm, pojemność skokowa 349 ccm, stopień sprężania 7. Moc maksymalna 19KM(SAE) przy 6000 obr/min. Maks. moment obrotowy 2,8kGm przy 3500 obr/min. Kadłub silnika ze stopu lekkiego stanowił obudowę silnika, sprzęgła i skrzyni biegów, cylinder żeliwny, głowica ze stopu lekkiego. Wał korbowy kuty, składany podparty na łożyskach rolkowych. Tłok ze stopu lekkiego. Rozrząd górnozaworowy napędzany krzywkami za pośrednictwem popychaczy i dźwigni zaworowych. Smarowanie obiegowe pod ciśnieniem napędzane podwójną pompą zębatą od wału korbowego. Zbiornik oleju w kadłubie dookoła skrzynki przekładniowej. Chłodzenie swobodnym opływem powietrza.
Zawieszenie przednie: teleskopowe, klasyczne, z tłumieniem olejowym; skok 146 mm
Zawieszenie tylne: telskopowe na wachaczu, z tłumieniem olejowym; wachacz spawany z rur stalowych, zaopatrzonych w dwukierunkowo działające napinacze łańcucha
Było wiele...
Motocykl uzależnia...
Narazie same plusy. Silnik jest po generalce i świetnie pracuje!
To nie pierwszy taka moja akcja...
Junak został skończony w maju 2008
Braku chamstwa na drodze!