Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1959 r.
350 cm3
19 KM
0.00 s
Maszynę udało się dostać w 95% kompletną i oryginalną, nie przerabianą wcześniej przez nikogo.
I tak pozostanie przez najbliższych kilkanaście lat.
Remont trwał ok 8 miesięcy, codziennie kilkanaście godzin spędzonych w garażu aby tak się Junak prezentował.
a co najważniejsze Junak jest zarejestrowany.
06.12.2008 - pamiętna data zakupu Junaka, z zagraconego garażu,
nie ma mowy o czymś takim, chyba że za tuning uznać wypolerowane bębny oraz elementy aluminiowe.
OK ale tak mi się podobało, wiem że w tamtych czasach nie było mowy o czymś takim
po kompletnej kapitalce, można powiedzieć
od A do Z,
zalane nowe oleje, wymienione filtry, świece, uszczelniacze, łożyska, pomalowany cylinder na czarno farbą żaroodporną,
wyregulowany gaźnik Pegaz co nie jest łatwym wyzwaniem
po wymianie olejów oraz uszczelniaczy,
nowe okładziny hamulcowe,
linki, nowe opony oraz dętki
każda podróż jest pamiętna, wystarczy usłyszeć sam dźwięk :)
nie ma osoby która by się nie obejrzała za nim
*************************************************************
Jestem Polakiem!!!
Jeżdżę Junakiem!!!
*************************************************************
Jak na razie same plusy, a nawet jak i są minusy to są nieistotne w tym przypadku
___________________________________________________________________
WIĘCEJ ZDJĘĆ I INFORMACJI NA STRONIE: www.renowacjaklasykow.cba.pl
Zapraszam na fanpage: https://www.facebook.com/pages/Renowacja-Klasyk%C3%B3w-Auto-Serwis/213253988819084
___________________________________________________________________
************************************************************
o drugim Junaku bądź IŻu 49,
może gdzieś stoją zapomniane w stodołach
Jeżeli ktoś posiada w/w motocykle lub inne zabytkowe chętnie odkupię
tel. 514-499-081
************************************************************
ZAJMUJĘ SIĘ RENOWACJĄ POJAZDÓW
ZABYTKOWYCH