Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2006 r.
150 cm3
12 KM
14 Nm
0.00 s
Partyzancki sprzęt zespawany pewnej nocy wraz z kolegą.
Rama pochodzi z WFM-ki zaś silnik z MZ TS 150. Jak widać na zdjęciu, wielki wkład w konstrukcję sprzętu miał migomat oraz znalezione przeróżne części.
Wizualny jak wizualny, byle śmieszniej.
Mechaniczny:
- wypolerowane wszystkie kanały, króciec i komora spalania
- dopasowanie do siebie odlewów
- tłumik od WSK Kobuza
- dokładna regulacja zapłonu i gaźnika
- łańcuchy na kołach, także śnieżne łopatki
- ogólnie, co fantazja i alkohol przyniesie do głowy
Poprawiony po fabryce silnik od MZ TS 150.
Zwykły dwusów z przepłukaniem zwrotnym, zasilany gaźnikiem z komorą centralną. Zapłon z przerywaczem, zasilany z akumulatora wyłącznie (akurat w tym egzemplarzu). Skrzynia 4-biegowa, sprzęgło mokre, wielotarczowe.
Zaspawane, w większości wypadków
Pierwsza jazda próbna bez wydechu o 1 w nocy
Udana trasa Białystok-Królowy Most-Białystok (30km?)
Kto wie, może odbudowa?