Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1961 r.
Grupa
175 cm3
9 KM
5000 Nm
0.00 s
Tą SHL odkopałem u taty w garażu. Stała 18 lat by po wymianie cewek ruszyć od kopa :D .Jak widać felgi zostały ochromowane a blok silnika posrebrzony. Jest w pełni sprawna i gotowa do rejestracji.
BRAK (klasyk)
· Typ: S32, dwusuw z przepłukiwaniem zwrotnym.
· Liczba cylindrów: 1
· Średnica cylindra x skok tłoka / pojemność skokowa: 61,5 x 58 mm / 173 ccm.
· Stopień sprężania: 6,3
· Gaźnik: typ GM24U1, średnica gardzieli 24 mm
· Chłodzenie: powietrze o obiegu niewymuszonym.
· Zawieszenie koła przedniego: na wahaczu „średnim” pchanym i elementach resorujących ze sprężynami śrubowymi i amortyzatorami hydraulicznymi.
· Zawieszenie koła tylnego: na wahaczu wleczonym i elementach resorujących z progresywnymi sprężynami śrubowymi i amortyzatorami hydraulicznymi.
· Hamulce: szczękowe, pełno piastowe, średnica bębnów 160 mm
-rejestracja
PLUSY
+miękkie zawieszenie
+przyspieszenie
+ma charakter
+polski
+mało rzeczy może się popsuć
MINUSY
-za miękkie zawieszenie
-trudne do kupienia części zamienne
80 km\h (więcej nie dało rady bo droga sie kończyła)
- rejestracji SHL
- długiej wycieczce na tym motorze
- kolekcji motocykli zabytkowych