Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
50 cm3
6 KM
0.00 s
Jest to Piaggio NRG Power z 2008r sprowadzone z Austrii z przebiegiem 3550km. Obecnie ma 5600km.
Mam jeden problem.
Zostały zdjęte wszystkie blokady: z tłumika, wariatora i z gaźnika. Do tego przy obecnym tuningu jedzie tylko 70km/h i kręci max do 8tyś obr. Co mam robić? Może miał ktoś podobny przypadek? Z góry dzięki za pomoc.
-Gaźnik 17,5mm Dell'orto
-Wariator Malossi Multivar
-Sprzęgło Malossi Fly
-Dzwon sprzęgła Malossi
-Rolki 7.2g Malossi
-Sprężynki sprzęgła Malossi białe
-Sprężyna dociskowa malossi biała
-Pasek Malossi X-Special
PLANY:
-Leo Vince ZX
Piaggio/Gilera
Twarde- do agresywnej jazdy idealne.
Gorzej gdzieś na drodze szutrowej ;)
Każda ;)
-Leo Vince ZX
-może coś z optyką się pokombinuje
PLUSY:
+Piaggio
+Zrywny/szybki
+Hamulce
+Zawieszenie
+Wygodny
+Tylna Lampa LED
+Wygląd
MINUSY:
-spalanie mogłoby być mniejsze ale jakoś przeżyję
-chłodzenie powietrzem ale nie narzekam ;)
-70km/h i ani grama więcej ;(
-tańszym paliwie
-lepszymi drogami
-tańszych częściach tuningowych
;)
siemano, zajebiste nrg 10/10, szerokości i wpadaj do mnie :)\r\n
Fajne NRG 10/10 pozdro i szerokości , wpadnij do mnie z komentem ;)
Piękny NRG power one są najlepsze ! :)
Zmień wydech.. Ja przedtem miałem ten sam problem zmieniłem wydech na tecnigas next r i kręci sie spokojnie do 10 a na stopkach to nawet do 11 ;p
na Stopkach max 8.5-9 ale to po długim kręceniu.
próbowałem z modułem i kupiłem odblokowany ale nic to nie dało.
A na stopkach zakręci powyżej 8k? Bo może być opcja że ma moduł zablokowany...
Ale zanim założyłem te części to było tak samo jak teraz.Mam nadzieję że wydech pomoże ;)
Elo, fajne NRG.
Co do obrotów to masz za ciężkie rolki. Kup sportowy wydech, silnik ożyje i wyreguluj pożądnie rolkami. Ewentualnie docisk za słaby ;}