Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1982 r.
Bielsk Podlaski
350 cm3
0.00 s
Pierwsze zdjęcie przedstawia moja jawę na dzień dzisiejszy.Zimą dokonałem paru zmian.Motorem tym jeżdżę już od 5 lat.Wcześniej należał do mego taty.On zrobił na nim 30 tys. km i myślę, że ja też zrobię nie mało. Wszystkie prace przy motorze poza remontem silnika wykonałem sam.Nareszcie mogę zaprezentować zdjęcia:D mam nadzieje że się spodoba.pozdrawiam
Mechaniczny:
-wypolerowane kanały
-splanowane głowice
-sportowe świece NGK wraz z przewodami
-stożkowy filtr powietrza
-sportowe wydechy od etz
Optyczny:
-zadupek od ts 350
-wyprofilowana kanapa
-schowana tylna lampa
-karbonowe lusterka kierunki i manetki
-białe tarcze zegarów podświetlone na niebiesko
-atrapa NOS (w miejscu fabrycznego filtra)podświetlona na niebiesko
-prosta krótka kierownica
-wypolerowany silnik i przednie zawieszenie.
-przycięty przedni błotnik
-w planach moduł zapłonowy
-neony pod siedzeniem i pod zbiornikiem
Po generalny remoncie w 2005 roku wykonany w profesjonalnym warsztacie (po 30 tys. należał sie).Serce wolałem powierzyć zawodowcom:) Sprawili się się na 6+. Ani razu mnie nie zawiódł.
Tył fabryczne teleskopy z chromowanymi sprężynami z dospawaną jedna tuleją.
Przód kompletny od etz 250 z tarczowym hamulcem.Przednia obręcz jawoska zapleciona na piastę od mz