Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Chełmno
60 cm3
4 KM
4 Nm
0.00 s
Moja perełka. Kupiłem go za 300zł, wpakowałem przynajmniej pięć stów aby doprowadzić go do do takiego stanu. Praktycznie wszystko jest albo nowe, albo odnowione tak, by wyglądało na nowe ;)
Jeśli chodzi o wygląd :
-nowy licznik z kontrolkami
-kierunki
-nowe światło stop
-nowe lusterka, naklejki na baku ;)
-emblemat INJECTION na baku
-kompletnie nowa instalacja elektryczna + akus
-nowy czerwony sygnał na przedzie
-zamek bocznej klapy od MZ ETZ
W silnik, prócz cylindra 60ccm jeszcze nie ingerowałem. Ogólnie wymieniony wał, cylinder, tłok, pierścienie, łożyska, zimmeringi, wszystkie płyny i uszczelki. Silnik przeszedł lekką polerkę.
Ponadto usunięty został moduł zapłonowy, teraz iskra idzie od "kopa". Gaźnik seryjny, wyregulowany na najniższe obroty. Obecnie na docieraniu.
Seryjne od charta.
Pierwsza jazda po remoncie gdy poraz pierwszy w życiu jechałem motorem :D
-wymiana tarcz sprzęgła
-polerka głowicy
-stożkowy filtr powietrza
-większa zębatka zdawcza
-sportowy tłumik
-obrotomierz LED
-linka na bagaznik :D
+ przyspieszenie odrywa od kierownicy
+ lekkie sprzęgło
+ długa manetka gazu ;D
+ komfort jazdy
- mały skręt :D
- czasami wajcha od biegów mi się wykrzywia :D
Jak na razie żadnych prócz wygranej z Chartem kolegi na 100 metrów.
MZ ETZ 250