Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Kraków
250 cm3
58 KM
0.00 s
Motorek jest Crossowy czyli wersja SX ale poprzedni właściciel dołozył wszelkich starań zeby go jakimś cudem zarejestrować.
Tuning tylko optyczny czyli pomarańczowe plastiki zamiast szarego tylnego błotnika i boczków. Oświetlenie od wersji EXC i przedni błotnik od modelu 2002 :)
Bardzo mocny. Nigdy w zadnej awaryjnej sytuacji nie zabrakło mi mocy. Fantastyczna jest mozliwosc regulacji zaworu wydechowego dzięki czemu mozna uzyskać wzrost mocy na niskich obrotach kosztem niewielkiej jej utraty na max obr. Jego konstrukcja jest tak prosto pomyslana zeby kazdy mógł sam przeprowadzać sobie remonty we własnym zakresie :) Tłoka zmieniam w 1,5h. Skrzynia 5 biegowa.
To jest to z czego jestem najbardziej zadowolony :) jest twarde i świetnie dłumi nawet najwieksze muldy i upsy. Średnia lag w przednim klasycznym amortyzatorze to imponujące 50mm! Głownie ze względu na zawieszenie zdecydowałem sie na wersje SX bo otpowiada ono mojemu stylowi jazdy i mojej wadze. Pełna regulacaj zawieszenia WP twardosci tłumienia dobicia i odbicia daje mozliwosc 100% dopasowania go do swoich wymagń.
Plusy:
-Bardzo mała waga 98kg
-Duza moc
-Świetne zawieszenie i chamulce
-bezawaryjność
Minusy:
-Ogromne spalanie przy zbiorniku 7,5l powoduje ze trzeba wozic butelke z paliwem w plecaku.
-Ze wzgl na wyczynowy charakter motocykla częste wymiany tłoka co 60motogodzin i korby co 120mth przy mojej amatorskiej jezdzie.
KTM 300 EXC SIX DAYS 2T 2007r :)