Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
Gnieździska
125 cm3
0.00 s
DUzo pracy bylo wlozone robione co sie da zeby choć troche miala wygladu crossa zaczelo sie od normalnej wski tylko ze z lekkim wygladem sportowym takim jak to wygladal 20 lat temu. Aktualnie po przeróżnych testach (zwirownia piaski lasy błota nawet rzeka i oczywiscie skoki) rozsypał sie wał wracałem po 3 godzinnej jezdzie wjechałem na podwórka zgasiłem i juz nie dałsie odpalic:p przyczyna przekrecony wał zniszczony karter uszkodzony iskrownik . i wszedzie błoto nawet w gażniku. Ale co sie dziwic wpadła w błoto po Bak:) cud ze ja wyciągnołem
wszystko zeby tylko miało wiecej siły. bo to było najwazniej sze a puzniej wygląd wizualny.
obecnie rozsypal sie wał, Brak czasu nie pozwala naremont. Caly silnik to nowe częsci oprócz wału.
tylne jest od cz350 przednie tez bylo ale pęklo od skoków, i teraz sa zmienione polki i dwie lagi przednie od jawy 350.
tak jechalem na tylnim kole i gdzies mi sie przodek wysunal a drufim razem zlamam w pol na szczescie nic mi sie nie stalo:) Liczne wyjazdy ponad 30 km i kilkugodzinne jazdy po wertepach i lasach.
jakis dobry przodek bo zaden nie wytzrtymuje moze wahacz dluzszy i centralny
duzo pracy przy nim bylo i szkoda ze wszystko nie wytzrymuje jazdy tak jak prwdziwy cross ale jak na wsk przystalo daje rade.
10 m na tylnim kole na 2 biegu. Przy 60km\h przerolowanie kołem w błocie uderzenie w głaz w lesie (nie wiem co za gosc go tam wyłożył) ilot przez kierownice :) NAJWIEKSZYM osiagnieceim jest to ze nic sobie nie złamałem!
z realnych o cz 125/250 cross a moze kiedys moje wymarzone suzuki rm 250 albo ktm exc 300
a terz własnie przesiadłęm sie na rower dual do downhillu(ostatnia fotka rower w budowie)