Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Niemstów
243 cm3
21 KM
27 Nm
8.00 s
Został wyprodukowany w NRD - owskich zakładach IFY w 1991 roku, a eksploatowany jest od kwietnia 1992. Wersja MZ ETZ 251e na elektronicznym zapłonie.
brak
Dwusuwowy, jednocylindrowy 2T
Wersja ETZ 251e ( na elektroniku)
Skok tłoka = 65mm
Średnica tłoka = 69,5 mm
Stopień sprężania = 10
Moc max przy 5500 obr/min = 15,4kW(20,6 kM)
Gaźnik 30N3-1
Jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
Przedni widelec teleskopowy z rurą ślizgową o średnicy 35mm wykonaną jako odlew z metali lekkich. Skok widelca = 185mm,
bardzo dobrze sobie radzą na nierównych drogach. Wymieniony został w nich olej.
Tylne wahacze z tulejkami gumowymi. Ich zaletą jest to iż między gumą a stalą nie ma tarcia ciernego dlatego nie ma potrzeby ich smarować. Są dwustopniowe do jazdy w pojedynkę lub z pasażerem. Stabilne.
Począwszy od uruchomienia tego wibrującego silnika każdy kilometr daje radość, przyjemność kształtując jednocześnie nasze wspomnienia których nie zastąpi żaden inny motocykl tylko MZ
Profilaktycznie likwidować wszelakie usterki wynikające z normalnego użytkowania pojazdu ;]
Plusy:
Przede wszystkim stabilny bieg jałowy, łatwy rozruch zimnego silnika, szybki i zrywny jak na dwusuwa, bardzo dobre walory dynamiki silnika, atrakcyjny wygląd, wytrzymały i niezawodny.
Minusy:
Trochę za lekki przód ponieważ na pierwszym biegu przy jeździe z pasażerem już przy 4 tys obrotów normalnym dodaniem gazu czasem wznosi jej przód, pompa hamulcowa jest fabrycznie niedopracowana!!!, a przy prędkości większej niż 100 km/h chla jak smok !!!
Stan techniczny i wizualny ...
tym by mieć więcej czasu by móc na niej pojeździć!!!!!!!!!
Proszę o obiektywne wystawienie komentarza. Pozdrawiam wszystkich kierowców;)
''Krzycho''