Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
750 cm3
108 KM
0.00 s
VFR'ka to godny motocykl polecenia najbardziej wymagającym:D
hehehe... fiolka pod pługiem... założony sportowy wydech Akrapovic - VFR'ka zyskała pare kucyków więcej:D
V4->750cm3, silnik zasilany przez 4 gaźniki
rozrząd na kołach zębatych, praktycznie nie do zajechania
regulacja zaworów za pomocą płytek.
Jedynie co grzebałem przy silniku to wtedy gdy przyszedł czas na regulacje zaworów, tak to śmiga jak głupi:D
Seryjne
Zlociki:D Zdynia, Lesko, wypady w bieszczady...każdy wypadzik daje jakieś wspomnienia:D
...czarny kolor pewnie ładniej by na niej wyglądał... ale za to perłowy jest jedyny w swoim rodzaju w promieniu kilkudziesięciu km jeszcze nie widziałem perłowej maszyny
Ślicznie wygląda monowahacz w VFR'ce ale czasami czuć to jedno ramie jak uczę się wyrywać na gume albo gdy wchodzi się w zakręt na nierównej drodze ale tak ciut ciut:D. Tak pozatym silnik bardzo żywotny, inne elementy też się dobrze trzymają:D
Napisze tak:
zalety->99.99%
wady->00.01%
hmmm... już nie raz odciąłem 3 pierwsze biegi ale nie pamiętam ile można polecieć max na tych biegach. Na wiosne się przetestuje:D Podobno VFR'ke można rozkręcić do 245km/h ja leciałem nią najszybiej 230km/h więcej nie ma sensu:-P bo życie jest jedno
Honda VFR800
Honda CBR929 FireBlade