facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

MZ ETZ 251 1990r

Oglądano już 24400 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o MZ ETZ 251 »
  • Rocznik

    1990 r.

  • Właściciel

    streetfighter44

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    zabrze

  • Pojemność

    247 cm3

  • Moc

    22 KM

  • Max. moment obrotowy

    27 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    8.00 s

  • Opis

    wersja 251e
    (NA ELEKTRONIKU ) wyprodukowana w 1990 roku w niemiekich zakładach mz OGUMIENIE heidenaua przód 90/90/18
    tył 110/80/16 , nowy zestaw napędowy dnia 19 maja 2007r zakończenie remontu wymienione wszystkie łożyska w silniku firmy fag oraz skf

  • Tuning

    malowany cylinder oryginalny tłumik , polerowane:
    pokrywy silnika
    głowica
    przednie zawieszenie pułka zegarów
    klamki oraz osprzęt kierownicy
    Krótki tylni błotnik

  • Silnik

    silniczek po 1 szlifie oryginalny na niemieckich częściach nie na jakis chińskich podróbach wymienione sprzęgł oraz drobny osprzęt silnika wszystkie łozyska troche co prawda to czasu zajmuje ale warto bo dostałem oryginalny ddr wał z pewnych żródeł do

  • Zawieszenie

    przód utwardzony wiecej płynu w lagach tył amortyzatory na sprężynach 13.5 uzwojeniowych , twarde

  • Pamiętna podróż/przygoda

    na tej mz-cie każda przejażdzka (nawet najkrótsza ) jest niezapomniana

  • Perspektywy

    w planach wymiana obręczy na firmowe z excela nowa tylna opona jakas 120 /90/16 dwie tarcze z przodu na podwójnym zacisku nowy lakier -aerograf kameleon juz zrealizowane alarm z odcięciem zapłonu przeszczep stacylki z jetty , końcówki kierownicy-(juz zrealizowane ), wypolerowaniu karterów nowe kolanko oraz kierownica itp. trochę dużo ale wszystko do zrobienia w tym roku (2007)

  • Plusy i minusy pojazdu

    +szybki
    +zrywny
    +tani w eksploatacji
    + łatwy do poderwania na kolo
    -BRAK

  • Osiągnięcia

    140 km\h to dla etzki żaden kłopot



    moze to nie osiągnięcia ale warto też o tym wiedzieć ile włozyłem do etli
    remont silnik nowy lakier , tłumik ( za kilka dni dam nowe zdjęcia ), alarm oraz kilka innych rzeczy które zapomniałem wymienić kosztowały razem ok. 2100zł a za samą etle dałem 1500zł więc razem to już bedzi dość duża sumka ok 3600zł

  • Marzę o...

    wole nie pisać bo wprowadzą jeszcze kare smierci za marzenia ALE Z TYCH REALNYCH TO
    1.to o tuningu mz pod względem wizualnym (tuning optyuczny) chcę aby była ona jedyna w europie .
    2.HONDA CB1 ORAZ HONDA AFRICA TWIN -----NO I OCZYWIŚCIE O BAGHIRA 660SM

    zapraszam do oceniania oraz podaje link do felietonu z udziałem mojej mz-tki

    http://www.radiomotorbike.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=44&Itemid=63

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Italjet Formula 50
  • NSU Prinz
  • Aprilia RS 50
  • Beta RR 50
  • Vespa PK 50 XL2
  • Suzuki Katana AY 50

Co robią kierowcy na PJ