Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
nidzica
243 cm3
21 KM
27 Nm
10.00 s
od nowosci w rodzinie, najpierw smigal nim moj wujek (ok 5tys km) a od 2005r jezdzi pode mna (ok 8 tys) w motocyklu wszystko wlacznie z lakierem i naklejkami jest oryginalne, pod glowica jest jeszcze fabryczna uszczelka, wiekszosci srubek i nakretek nigdy nie dotykal zaden klucz
mam w planach utrzymac oryginalny wyglad tak dlugo jak tylko sie da, czasami czyszcze wszystko trzy razy dzienie zeby nic sie nie wzarlo w lakier :)
2T chlodzony wiatrem
13 tys km od nowosci bez najmniejszego problemu, przez 18 lat jedynie gaznik wymagal kilkakrotnego wyczyszczenia. doposazylem ETke w elektroniczny modul zaplonowy.
jak to w etkach:) tyl jako tako przod zaczyna cieknac...
piersza gleba zaliczona na postoju :D
utrzymac w oryginalnym stanie tak dlugo jak tylko sie da
+ przyspieszenie
+ wygodna pozycja za kierownica
+ stan motorka
+ tarcza z przodu
- przednie zawiasy
- slabe mocowanie silnika
Gixer 750 :D