Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Dęblin
380 cm3
50 KM
47 Nm
4.00 s
Jest to czeski motocykl crossowy cz cross rama pochodzi z modelu 516 125ccm i siedzi w niej silnik z modelu 514 380ccm :D Jak by nie było jest to CZ CROSS :P
Poprawiłem niedokładności odlewów, wypolerowałem wszystkie kanały, zgrałem gar z karterami, zamontowałem membranę, powiększyłem okno ssące z całym kanałem ssącym i zamontowałem bez obsługowy zapłon typu motoplat od cz cross typ 511/516. Chcę jeszcze zamontować gaźnik o gardzieli 40mm.
Silnik to zwarta i bardzo prosta konstrukcja jego słabym punktem jest zapłon, w którym bardzo lubi się wypalać i przestawiać przerywacz. Wyeliminowałem ten problem montując bez obsługowy zapłon typu motoplat. Silnik jest bardzo mocny i żywotny, skrzynia biegów jest nie do zajechania. W silniku lubi jeszcze puszczać simer od sprzęgłą i zalewać je olejem, co powoduje jego ślizganie się dodam, że sprzęgło jest suche.
Przednie zawieszenie posiadam od kata GS 250 firmy Marzochi z pięciostopniową regulacją siły odbicia, średnica lagi to 42mm a skok to 300mm. Zaś całe tylne zawieszenie z wahaczem i kołem pochodzi od aprili RX 125. Tylni amorek ma 30 pozycji regulacji siły odbicia i 30 pozycji regulacji siły dobicia oraz pełną regulacje wstępnego napięcia sprężyny. Amor jest firmy BOGE i jest naprawdę konkretny, skok tylnego zawieszenia to 290mm ;D
Było ich trochę ;)
Wystartować w jakiś zawodach.
+ duża moc
+ dobre zawieszenie
+ niska masa
+ stosunkowo mała awaryjność
+ niedrogie części
+ dobre hample
jedyny minus to chyba spalanie bo jest spore około 6-8 litrów na godzinę
Nawet niezłe skoki :D
kacie sx 380 i BMW HP2