Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2004 r.
Nowa Sól
988 cm3
164 KM
0.00 s
Mam go od salonu i Nic dodać nic ując sprzęt bardzo dobry szybki choć agresywny w oddawaniu mocy. Prowadzi sie doskonale na wprost i nieźle w łuku niestety konkurencja w łuku prowadzi sie ponoć lepiej.
Tuning: mocne słowo zmiany- amor skrętu obowiązkowo, jest Hyper pro bo oryginał nadaje sie do pralki albo i nie. do tego jest TRE i filtry K&N oraz końcówka akrapuska.
Nic nie tykane, jak było tak jest, koszta jakie absorbuje zmiana wystarcza na kupno nowego modelu sprzęta. CO do walorów silnika w tym sprzęcie oczywiście THE BEST.
NIe tykane, żadnych zmian i tak jest problem ustawić. Mało kto sie zna na ustawianiu zawiszeń profesjonalnie. Mi zajeło to wiele godzin w necie i jeden sezon eksperymenów..
taaaa kiedy wracałem ze spotkania BS i po mocnym hamowaniu załapałem sie na 500zł i 10punkótw i to tyko dlatego że wyhamowałem :-)
Pozostanę przy suzuki jeszcze ten sezon a potem , potem też suzuki, tylko k5-k6 model k7-8 przeczekam na następny bo nadchodzący jeszcze mniej atrakcyjny od tego co mam.
Plusy:
Bardzo mocny niezawodny sprzęt nieco agresywny, bez awaryjny i w miarę wygodny.!!!
Minusy.
Uroda nie jest taka jak np R1 czy CBR RR i wrażliwość na krajową zupę czyli FI mrugające ale zalanie oczyszczacza do wtrysków załatwia sprawę.
Baa.. fajnie by było mieć jakieś sportowe, poza ukończeniem kursu sportowej jazdy w połowie kursu, bo reszta po tyle, to nie ma co napisać.
Sprzęt zaś jakieś ma, bo złoił na prędkość na autostradzie R1 05 i RR 05 i takie tam inne stare sprzęty przegrała tylko z młodszą siostra K5 oczywiście wszystko litry...
Marze oj bardzo by Bozia pozwoliła wziąść udział w wyścigach motocyklowych.