Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1982 r.
zachodnia Europa
1319 cm3
45 KM
0.00 s
HARLEY-DAVIDSON FLHS80 LATE SHOVELHEAD
Krótki opis:bardzo głośny 104 Phon/przebudowany na pasek napędowy/przesunięte do przodu aluminiowe stopki/bak aluminiowy firmy Battistini/wydech-Fishtail/korek wlotu paliwa w stylu lotniczym/błotniki- tył i przód Ness Tail Dragger/hamulce-tył i przód RST 4-cylindrowe zaciski/tarcza pływająca-tył PM oraz Pulleyrad PM/widelec polerowany FL(FAT BOY)/poszeżone zawieszenie tylnego koła do 200mm/ręczny rozrusznik/kopka/armatura przy kierownicy chromowana firmy New Style/miska olejowa Horseshoe Smooth/kierownica Apehanger 46 cm/migacze-Kellerman/gaznik S&S Super E/kranik paliwa Pingel/zapłon Crane Dual Fire/uchwyt filtra oleju Vintage Old Style/tylnie światło Ford z 1937 roku/4-biegowa skrzynia/sprzęgło olejowe z łańcuszkiem.
Mój Shovelhead zostaŁ przebudowany przez firmę INDEPENDENT-CHOPPER z Düsseldorf na styl BOBBER.Moim zdaniem jest to tylko lekki Bobber wpadający bardziej w kierunku choppera.Ale interpretować można na róźne strony.
W lutym 2009 ropoczęta została nowa przebudowa....szczegóły na stronie:
WWW.BRACTWO-SHOVEL-HEAD.COM zapraszam!!!
Plusy:GOOOD VIBRATIONS i zajebisty feeling,kult!
Minusy:awaryjny,drogie częsci i serwis(który właściwie juź prawie nie istnieje),potrzeba ogromnej wiedzy i zapału.
Ale to jest właśnie harley...nie oddał bym go za nic a tym bardziej za jakąś szlifierkę lub japono-choppera.