Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
Szczecin / Birmingham
125 cm3
0.00 s
Chcialem jakis motor bo juz jazda na skuterze mnie znudzila. Z poczatku myslalem o Gilerze DNA ale to nie ma biegow ,a ze na nastepny rok chce wssysnac cos wiekszego wiec odpadlo. Myslalem o Yamaszce YBR ale jak w salonie zobaczylem jak to wyglada.. to zrezygnowalem,. Kola cienkie jak w rowerze a dajcie ludzie spokoj. I tak trafilo na Maraudera .Latam na nim od kilQ dni i jestem bardzo zadowolony..
The Marauder 125 proves that you don’t need deep pockets to have a bright chrome finish and that cruiser look. The single-cylinder engine is economical and provides plenty of character. It’s the perfect entry into the cruiser lifestyle.
Kotki na szprychach heheh
ENGINE SPECIFICATIONS
Engine capacity: 125cc
Engine: Four stroke, air-cooled, SOHC
Bore: 57mm x 48.8mm
Compression ratio: 9.2 : 1
Lubrication: Wet sump
Ignition: Electronic ignition (Transistorised)
Fuel system: Fuel Injected
Starter: Electric
Transmission: 5-speed constant mesh
Drive: Chain
CHASSIS SPECIFICATION
Front suspension: Telescopic, coil spring, oil damped
Rear suspension: Swingarm type, coil spring, oil damped
Front brakes: Disc brake
Rear brakes: Drum brake
Front tyres: 110/90-16 59 P tube type
Rear tyres: 130/90-15 M/C 66P, tube type
Jak na razie nie bylo dosyc dalekich podrozy,bo czy mozna daleka nazwac wycieczke do Walii ,ktora jest 15 min ode mnie z Bradley Stoke w Bristolu? :)
Nastepny sezon i wskakuje na cos wiekszego,choc obecnie jestem bardzo zadowolony ale wieksza pojemnosc jest tylko kwestia czasu i konsekwencja rozwoju
+bardzo wygodny
+robi wrazenie motoru o wiekszej pojemosci silnika
+pieknie sie prezentuje
+duzo mozliwosci do tuningu
- zadnych nie dostrzegam (moze po prostu jestem zaslepiony miloscia do niego :) )