Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
Ostrów Wielkopolski
125 cm3
12 KM
16 Nm
0.00 s
Jest to mój drugi chopper, w całości zrobiłem go własnoręcznie (rama,bak,błotnik,przednie lagi,półki siedzenie+tapicerka oraz remont i podkręcenie silnika) zawieszenie z przodu jest ze zewnętrznymi sprężynami indian style tył sztywny (rama typu Hardtail) i nie wynika z tego że nie byłem w stanie zrobić innej tylko jak dla mnie to jest właśnie prawdziwy chopper surowy twardy i głośny. Co do głośności to zastosowałem wydech tłumiony ponieważ co niektórzy sąsiedzi się burzyli ;p
Przy takiej maszynie nie ma co mówić o tuningu bo jest ona zrobiona od podstaw w taki sposób jaki ma być docelowo i jest to całkowity Custobike.
125ccm 2t powiększone kanały płuczące wypolerowana komora korbowa odchudzony tłok z nawierceniami podnoszącymi kompresje i większe dysze w gaźniku
ma on moc ok 10-12 km i kręci sie do jakiś 7000 rpm
przód zewnętrzne sprężyny indan style tył sztywny
Kręcenie się po mieście, zwracanie uwagi przechodniów (jeszcze nie spotkałem żeby się ktoś nie odwrócił ;p ogólny lans na maszynie w całości wykrzesanej z metalu własnymi rękami ;p;p
Jeszcze troche nim pojeździć możę zarejestrować
+Jedyny i unikatowy
+jestem dumny że zrobiłem go sam
-przydał by się porządny silnik typu V-Twin (ale brak funduszy)
ok 120 km/h zrywny i nawet mi postawił na koło przy naprawdę ostrym ruszaniu na asfalcie.
Chopperze w amerykańskim stylu np. chłopaków z occ (podoba mi się ich styl)
wyjeździe do usa i pracy przy motocyklach/samochodach
Chevrollecie Camaro i Dodge Charger