Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2005 r.
Warszawa
398 cm3
40 KM
39 Nm
5.50 s
Jest to mój wymarzony motocykl i po jego zakupie nie rozczarowałem się wspaniała maszyna w miasto (zwrotność i poręczność na maxa nie spodziewałem się że mogę aż takie ewolucje wykonać między autkami), zadowalające mnie osiągi (przyspieszenie i V-max). Z każdym dniem jeździ mi się coraz lepiej.
V-max 161 na prostej przy moich 62kg.
Crash pady na ośkach i na deklach,
handbary UFO,
Przewód w oplocie,
filtr K&N,
wydech YOSHIMURA RS2 Full System
1-cylindrowy, czterosuwowy chłodzony cieczą DOHC
odwrócony widelec olejowy z przodu
i olejowy z tyłu
Niestety była. Po przejechanych niespełna 50km. od kupna złapałem gumę w tylnym kole ok 15km. od domu w niedzielę po 22.00. Moto zostawiłem na parkingu strzeżonym z trudem znalezionym. Następnego dnia zaholowany do serwisu. Okazało się że opona jest porozcinana do wymiany razem z dętką.oryginalna DUNLOP SPORTMAX D208SM o rozmiarach 140/70R17 jest dostępna w Polsce tylko w SUZUKI za 890+250dętka
ja kupiłem PIRELLI DIABLO 150/60R17 za 560+45dętka, niestety nie mam porównania czy jeździ się lepiej niż na oryginalnej ale nie miałem wyjścia bo gumy do SM o oryginalnych rozmiarach są w Polsce niedostępne i YAMAHA będzie miała ten sam problem ze swoją WR250X
Siedzisko żelowe
PLUSY:
- 40kucy i moja masa 60kg wystarcza do dynamicznej jazdy
- jest piękna, agrasywna i ładnie kręci dupcią na winklach;)
- bardzo mało pali (jak dotąd 3,6-4,4 w pojedynkę a z pasażerem 3,3-3,9!!!)
poprawka po wymianie wydechu spalanie wzrosło do min.4,5
- niedrogi serwis (nielicząc gwarancyjnego w ASO Jaskłowski!!!)
- bardzo zwinny w korkach i przy starcie ze świateł
- Żona jako pasażerka twierdzi że jest z tyłu dość wygodnie poza podnóżkami pasażera
Minusy:
- siedzisko rzeczywiście po 100km. jazdy uczucie jest takie jak bym siedział na klocku drewnianym
- kierownica mało wyczynowa stalowa cienka (w wersji 2005)
HM Honda CRF 450 F