Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1978 r.
175 cm3
15 KM
0.00 s
Motor z pokolenia na pokolenie :)
Po przeróbkach żeby można było pośmigać po górach. Silnik wysokoobrotowy i szczerze mówiąc nie było góry na niego jak się go tylko trzymało na obrotach :)
Heh Bardziej modyfikacje niż tuning :)
Po gruntownym remoncie Zmienione łożysko na twardsze na wałku zdawczym bo tamto mi nie wytrzymywało:) Zębatka , łańcuch, gaźnik z mińska, gdyż standardowy jest nie za dobry. Zmieniona świeca zapłonowa na 3-elektrodową NGK V-Line BUR6ET i naprawę można ta zmianę odczuć Silnik lepiej pali, wkręca sie lepiej na obroty noi ma lepsze kopyto, dużo lepsze :D Nie zalewa świecy tak często
Zmieniona cewka, podniesiona rura, usunięte z niej tzw. \\\\\\\"bebechy\\\\\\\" Zmiany przy zapłonie I jeszcze parę innych :)
Podniesiony, na standardowych amortyzatorach, szeroki kapcior z tyłu
Pamiętam jak go wyciągłem po 20 latach z dziadkowej szopy :) Pierwsze przepalenie po tylu latach. Każda chwila nie niej to była przygoda :D