Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
warszawa
79 cm3
12 KM
12 Nm
13.00 s
Yamaha DT 50MX Ze Zmienionym Silnikiem Od DT 80LC. Jest to wersja w której montowane były obydwa koła takie same czyli jak w super moto 18 cali:)
-Zestaw Cylinder +tłok 105cc Parmakit (nie ja go zmieniałem tylko poprzedni właściciel owego silnika:)
-Dyfuzor Gianelli (naprawdę daje coś, bo moto kreci sie na ponad 12 rpm, w planach mam też końcówkę gianelli bo dodaje fajnego basu jak na 2T:)
Powinien być 5M3 4 biegowy(wg serwisówki) chłodzony powietrzem typowy od DT/RD50MX. Jak go kupiłem był 31F, jednostka też chłodzona powietrzem lecz od modelu RD 50MX z lat 90-tych, nowszy z zaworem membranowym jak w silniku DT RD 80LC LC2:) OBECNIE: jest 37A od modelu DT 80LC, całkiem przyzwoite osiągi jak na 80tke z lat 83-84:)
Przód mięciutki, tył nieco twardszy w sam raz do wybierania polskich dziur:)
było nie chcę mi się wymieniać :D:D:D
-Jeździć i Jeździć, a w przyszłości wstawić silnik od DT/RD 125LC(wersja bez zaworu wydechowego) z osprzętem (jednostka 10V lub 10W, KUPIĘ może być nie sprawny z osprzętem lub bez:)
+wygodny
+z gazu idzie na koło (bez podrywania kierownicy i bez siadania bardziej z tyłu:D)
+lekki
-dość spore spalanie 5 litrów przy ostrej jeździe w mieście:(
brak:)
Silniku od DT/RD 125LC z osprzętem sprawny:))))))