Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
głuchów
160 cm3
45 KM
0.00 s
po remoncie kapitalnym całego motoru łozyska na wale od przeciw wagi zregenerowany wał tłok cylinder po szlifie łozyska w wahaczu w tym trójkącie od amortyzatora uszczelniacze w lagach napęd pomalowana rama nowe tarcze sprzęgłowe łozyska w kołach przód i tył. to wszystko było wymienione i nareszcze działa mi zegarek:)
gaznik 38mm
odblokowany dyfuzor
cylinder 160 polini
rotax123 ładnie sie kręci ma fajne wysokie obroty i bardzo ładnie wyje na wysokich obrotach ale to chyba zależy od tłumika:);] własnie został zrobiony szlif i nowy tłok;];];:D:D:D
bardzo dobre....przy wysokich skokach nie dobijają wogóle nie wiem jak mocno trzebaby było uderzyć zeby dobiły...czytałem ze te lagi przednie są tak dobrze zrobione ze nie ma bata zeby je dobic przy wyskoku;] a tylny jak jest olejowo gazowy tak ja u mni e to dobrze sie sprawuje;];D
niedługo sprzedac i kupic cos mocniejszego...chyba kxf 250
wielkim plusem jest silnik
minusy...hmmm nie wiem, mi tam wszystko pasuje;]
155km/h na tylnej zebatce 50z z tyłu wiec przełozenie "terenowe"na cylindrze 125 a na 160 jeszcze nie wiem
na sprzedaz pisac na gg jak ktos chętny lub chętny na cylinder 125