Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Niziny
79 cm3
12 KM
9 Nm
11.01 s
Układ napędowy:
Przełożenia seryjne : 51/15
Układ jezdny:
Długość : 2170mm
Szerokość 820mm
Wysokość : 1170mm
Wysokość siodła : 845mm
Wysokość kierownicy : 1360mm
Prześwit: 265mm
Masa w stanie suchym : 110kg
Dopuszczalna masa całkowita : 320kg
Pochylenie główki ramy : 62stopnie
Ogumienie przód : 2,75 - 21 - 4 PR
Ogumienie tył : 4,10 - 18 - 4 PR
Układ hamulcowy:
Przedni hamulec : tarczowy , wentylowany - 190mm
Tylny hamulec : bębnowy 130mm
Amortyzatory:
Przód : Widelec teleskopowy
Skok : 240mm - progresywny
Ilość oleju na lagę : 366cm3
Tył : Amortyzator Monocross
Skok: 210mm
Jeżeli można zaliczyć to do "tuningu" to mam filtr stożkowy :D
Yamaha DT80 LC2
Rodzaj silnika : 2T
Rodzaj chłodzenia : chłodzenie cieczą
Liczba cylindrów : 1
Średnica tłoka : 49mm
Skok tłoka : 42mm
Stopień Sprężania : 6,6:1
Moc: 12KM przy 6tys obr/min
Gaźnik:
Producent i typ : Mikuni VM 20 SS
Urządzenie startowe : gaźnik z przysłoną
Główna dysza : 110
Główna dysza powietrza : 2,5mm
Iglica : 4 M 2
Dysza biegu jałowego : 17,5
Dysza zimnego startu : 40 (regulowana)
Obroty silnika na postoju : 1300-1400obr/min
Układ paliwowy:
Pojemność zbiornika : 10 litrów
Smarowanie:
Pompa olejowa : System Autolube
Min. Ilość oleju dostarczanego do tłoka : 0,2 do 0,3 cm3 na 200 skoków tłoka
Tolerancja i silnik:
Średnica tłoka : 49mm
I szlif : 49,25mm
II szlif : 49,50mm
III szlif : 49,75mm
IV szlif : 50,00mm
100 km/h
W pierwszy dzień z kolegą bym go rozwalił, hopa 1m we dwóch. Ale było spoko :D
XT 350