Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1900 r.
Staszów
250 cm3
19 KM
0.03 s
.
no więc tak...
motocykl na początku miałem robić dokładnie jak motocykl WSK 175 prototypowy tyle że z silnikiem eMZety ale plany sie zmieniły... jakoś tydzien po tym jak sprzedałem rame od mz trophy wpadłem na pomysł żeby zrobić coś na czym bedzie można troszke pojezdzić żeby nie było szkoda i wgle takie tam;) a że moj kolega miał dobrą rame od WSK"czwórki" to wymieniłem sie z nim za niemal nową opone od WSK... i tak sie zaczeło. mam jeszcze niemal całą WSk 125 w cześciach wiec postanowiłem że założe przód od niej. jak umyslałem tak zrobiłem zdjęcia ktore przedatawiają motocykl jest w stanie który może sie jeszcze wiele razy zmienić^^
filtr stożkowy i jak najmniejsza zebatka z przodu ba kod komara z zakręcanym korkiem wlewu paliwa a nie od motorynki(chodź jest taki na zdjęciu ale tylko na przymiarke)
ogólnie taki WT;)
musiałem wymienić skrzynie gdyż poprzednia miała jakies wady i szarpała delikatnie oraz ukręcało mi wałek zdawczy...
przód WSK "KOS" amory tył MZ wahacz WSK 175
błoto na plecach po każdym wyjeździe:D
hmmm... zrobić to tak aby jeździło nie zważając na wygląd bo i tak jak bede jeździł to "pomaluje" błotem może swiatła wzmocnienie ramy i jeszcze z biegiem czasu bede dopisywał
plusy
lekkie to i ma duży skręt
minusy
brak spawarki:(((
ale już niedługo zakup:D
umocowanie tylnego błotnika zrobienie całkowicie samodzielnie siedzenia(spód z deski)hahaha nabycie za piwo koła na przód od wfm 19" ale narazie nie założone...opona Trialowa jestem w trakcie robienia elektryki tak żeby miała ładowanie
ogólnie to JEŻDZI!!!
...ichuj..
tym aby wyjechać z garażu mocnym crossie i tańszym paliwie