Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Żołynia
250 cm3
21 KM
5400 Nm
10.00 s
Moja etz jest po kompleksowym odnowieniu i niekiedy usprawnieniu.Ma założony nówke silnik,nowe zawieszenia,zaplon elektronik typ b,opony niemieckie heidenau z bieżnikiem k42 enduro,przerywacz kierunkowskazów od 126p elektroniczny,kufer górny givi-boczne pneumant 32 litra pojemnosci na oryginalnych stelażach,siodlo od mz kanuni,błotnik przedni i tylni plastikowe,owiewka,pompa hamulcowa sharp,diody w zegarach,gaźnik bing 84,manetki harris performance,żarówka tylna diody leed,moduł zapłony mikroprocesorowy,korek wlewu paliwa zamykany od prawdopodobnie warburga przerobiony,fajka z przewodem ngk racing silikonowa,regulator napięcia elektronik polska produkcja,tłumik niestety węgierski,łańcuch napędowy oringowy czeski
to manetki harris,siodło kanuni,białe kierunki i tyl lampa,zapłon mikroprocesorowy,diody w zegarach,gaźnik bing, stylizowany na prototyp etz 251 enduro który nigdy nie wszedł do sprzedaży,świeca ngk z platynową elektrodą b8hvx,
nówka kupiony na allegro-troche drogi był ale czego sie nie robi haha
przód i tył nowe ,z przodu uszczelniacze ariete i olej castrol syntetyk 10w,łożyska w kołach firmy skf,założona oryginalna szersza obręcz na przód, tył szczęki firmy ebc
dopiero będą bo skończyłem remont
same plusy
takie sobie