Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1975 r.
Promnice
0.00 s
Witam
Początki trudne -Zdjęcie zardzewiałego dziwolonga
Jeden miesiąc w warsztacie, 3 dni w sklepie, szlifierka, spawarka, farba, i tak oto powstał Komar CX 50 v.cross
-Przedni błotnik(standard działanie szlifierki)
-Bak naklejeczka
-Kierownica (standard lecz podwyzona przesunieta wyżej)
-Tylni blotnik rura PCV i szlifierka
-Sportowy tłumik(Pusty w środku i dospawana rurka )
-Zębatka 44z
Silnik standardowy
-wymieniony: tłok, pierścienie
-elementy elektryczne wymienione: przewód pradowy Bosh, Fajka NGK, Świeca NGK,
Rozkrecony tylne amotyzatory
Wszystkie wycieczki nad pobliską warte
+Wygląd
+Dzwięk
+W miare wygodna pozycja
+Dość dużo siły jak na Komara
-Nie wchodzi kostka(opona)
-Jeszcze z 10 km by się przydało
-Mała prędkość v-max (po zmianie zębadki)
Trudo mówić o osiągniecach większe górki, dołki, rowki,
v-max pryz dobrzm wietrze z górki jakieś 47 km/h
Romet CRS 50
narazie... ;)