Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Knurów
350 cm3
27 KM
33 Nm
7.00 s
Mam kłopot przed wymianą aparatu zapłonowego było git a teraz pozal sie boze pali dobrze ale nie kręci sie na wysoki eobroty jak to przywrócic teraz jej V-max to 125/130 i nie w tym czasie jak przedtem proszę o pomoc
Owiewka i Halogenki
Standard 2 gary 343,47 cm3 2 szlif
Standardowe
To zaraz gdy ją kupiłem wsumie śmieszne wybrałem sie w podróż 80km od domu pojechałem dojechałem gdzie chciałem i gdy wracałem nagle zgasły wszystkie kontrolki i przestała jechać niewiedziałem co sie stało sprawdziłem świece wyczyściłem kranik i iskre sprawdziem a iskry niebyło pomyślałem ze sie cewki popsuły a ze niemiał kto po mnie przyjechać to zaczołem te 160 kg pchać a ze była połowa kwietnia i słoneczko grzało ponad 25 stopni to po +- 5 km czyli 45 min pchania sie zmachałem i wpadłem na pomysł ze kable z akusia mogły sie odczepići żeczywiście lewy kabel sie urwał niewiem jakim cudem ale tak było na szczęście znalazłem w schowku taśme izolacyjną jakoś doczepiłem i pojechałem do chaty.
hamulec tarczowy z przodu ale orginalny z jawy tylko ze jest drogi
i manetki ogrzewane
+Dobrze pali
+bardzo zrywna
+staje dęba
+dobra w prowadzeiu
+słabo podatna na silne podmuchy wiatru
-dość awaryjna
-przedni hamulec do bani
+tanie części
-lubi wypić
125km/h na trójce
Suzuki hayabusa