Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Ostrołęka
55 cm3
8 KM
0.00 s
Ogara kupiłem na początku jesieni 2007, za 130zł, niestety bez dokumentów i w niezadowalającym stanie... Miał wiele braków, zero zawieszenia, i słaby silnik. Co tu dużo pisać, Ogar został przerobiony na naked'a i tyle.
Więcej zdjęć:
http://bikepics.com/members/smyku1/
Trochę poprawiłem fabrykę:
-bak od MZ ETZ 150
-zawieszenie przednie s51
-amortyzatory tylne MZ
-nóżka boczna
-owiewka
-polerka silnika, cylinder na czarno, plexi
-przedni błotnik RD 80
-hamulec tarczowy RD 80
-cewka schowana pod bakiem
-deska rozdzielcza, licznik elektryczny, obrotomierz z łady
-kierownica M-ka
-lusterka łezki
-tylna lampa LED
-sportowy wydech z rozszerzającym się kolankiem
-wahacz od Simsona
-zadupek
-pług
-szersze opony (tył:3.00 przód 2.75)
-schowek Simson, pokryty okleiną karbonową
-sety Honda NS1, podnóżki peugeot, nóżki suzuki rg 80
-światła z aku 12V
-moduł zapłonu iskrownikowego
-membrana
-tłok 1p
-spawak z rozszerzającym się kolankiem
-cylinder 55/2 (wydech:26,5 (szer:25) płuki 35 (szer: 23) dolot:58, 70 (szer: 33)
-łożyska skf
-podkowa
-gaźnik PHBG 21mm
Przód olejowe od Simsona, obniżone, 40mm skoku, zregenerowane i po polerce, zostały wymienione sprężyny, simeringi, uszczelniacze, pręty i oczywiście olej, są miękkie i świetnie pracują. Tylne od MZ z regulacją twardości
Trochę ich było,,
+niezawodny
+dobre osiągi jak na 20-sto letnie moto
+nie ma takiego drugiego:)
-nie znam,
*...