Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
350 cm3
27 KM
33 Nm
6.00 s
:)jak juz ty wbiłes to nie bądż taki i zostaw komenta:)
MOTOR TEN KUPIŁEM NIE DAWNO JESTEM JEGO TRZECIM WŁAŚCICIELEM.MOTO TEN KUPIŁ PEWIEN STARSZY CZŁOWIEK KTÓRY UZNAŁ ŻE KUPIŁ SOBIE ZA DUŻĄ BESTIE JAK NA JEGO WIEK I POZOSTAWIŁ MOTO W GARAŻU POTEM JEDEN TYPEK WYCZAIŁ TO CUDO KUPIŁ POJEŻDZIŁ DWA MIESIĄCE I JA PRZESZŁE NA POSIADANIE TEGO CUDOWNEGO NIE ZJECHANEGO MOTORU. MOTOR TEN JES PRAKTYCZNIE NÓWKA MA NIEDUŻY PRZEBIEG I W MOICH PLANACH JEST ABY JAWA MIAŁA U MNIE DOŻYWOCIE.
JEŻELI MOŻNA TO NAZWAĆ TUNINGIEM TO TYLNA OPANA OD KROSA A RESZTA W 100% ORGINAŁ
OD NOWOŚCI NE ROZPOŁAWIANU!!!!
SILNIK DWUSUWOWY CHŁODZONY POWIETRZEM LICZBA CYLINDRÓW 2 SKOK TŁOKA 65mm ŚREDNICA CYLINDRA 58mm POJEMNOŚĆ SKOKOWA 350CM3 STOPIEŃ SPRĘŻANIA 10,2 MOC MAKSYMALNA 20KW=27KM OBROTY MOCY MAX 5500 OBR/MIN MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY 33NM
RAMA PODWÓJNA KOŁYSKOWA Z RUR STALOWYCH ZAWIESZENIE PRZEDNIEGO KOŁA WIDELEC TELESKOPOWY ZE SPRĘZYNAMI ŚRUBOWYMI I TŁUMIENIEM OLEJOWYM SKOK KOŁA PRZEDNIEGO 150 mm ZAWIESZENIE KOŁA TYLNEGO WACHACZ WLECZONY Z ELEMENTAMI AMORTYZUJĄCYMI SKOK KOŁA TYLNEGO 90mm
KAŻDA PODRÓŻ TYM SPRZETEM JEST PAMIĘTNA
DOPROWADZIĆ MOTEREK DO IDEAŁU
SAME PLUSY++++
TO ŻE UDAŁO MI SIE JA ZDOBYĆ A OSIĄGNIĘCIA Z CZASEM SIE ZNAJDĄ
JEDYNIE MARZENIE TO TO ABY PALIWO BYŁO TAŃSZE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!