Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
mazowsze
250 cm3
78 KM
0.00 s
Motocykl z potencjałem, pod warunkiem, że ustawimy go pod kierowcę.
silnik został usprawniony - usunięcie niedociągnięć fabrycznych, wypolerowane: korbowody, komory korbowe, kanały zpasowane z karterami, ściany działowe kanałów-ostre. Stopień sprężania 15,8.
Dyfuzory + końcówki Jolly Moto, 24 okienne membranowe zawory ssące carbon + kevlar, dysze i filtr powietrza Fischer. Moduł zapłonowy z inną mapą, dostrojoną do reszty. Jak wiadomo dwusuw zaczyna się 20 cm przed airboxem, a kończy 30 cm za końcówkami wydechowymi.Wszelkiego rodzaju głębsza ingerencja bez przeanalizowania i obliczenia może spowodować zachwianie chociażby rezonansów.
Konstrukcja prosto z wyścigów. Zmiana przełożeń w skrzyni biegów - 7 śrub i 15 minut. Chociaż jest to dwusuw jest tam filtr i pompa oleju -do skrzyni biegów- olej wtryskiwany jest równolegle do linii przyporu kół zębatych, na każde z przełożeń. Na uwagę zasługują gaźniki, w których są kanały pneumatyczne, zamykane i otwierane elektrozaworami w zależności od obrotów i otwarcia przepustnic. Gaźniki różnią się od siebie, dają różne dawki mieszanki, po to by w połączonej komorze korbowej wyrównały się ciśnienia. Mało kto wie, że stojąc na pierwszym biegu z wciśniętym sprzęgłem zacieramy silnik... dozownik nie pracuje, a Japońscy inżynierowie zrobili to specjalnie. Tecnologia Reparto Corse
pełna regulacja...
Jest taki zakręt pod Białobrzegami... W lesie,za pewną wsią...
prędzej zbuduje akwarium na RS i zaleje ją żywicą,niż sprzedam:)
-Wymaga częstej obsługi, co nie wiąże się z częstymi remontami i wymianą sterty części, ale zaniedbanie może się szybko tragicznie zakończyć. Jest to konstrukcja przeznaczona do sportu, gdzie częste rozkladanie to norma.
+wysoko i daleko z tyłu podnóżki.
-może sporo spalić,5,5-17,8ale jakie to ma znaczenie??
-zbyt delikatny fabryczny stalarz pod silnik
+dźwięk...
+hamulce...
połowa stawki w 2005 roku w klasie Pretendent razem z motocyklami klasy 600 i 1000 i w 2006 roku w Pruszczu Gdańskim 11.4 sekundy z czasem reakcji przejazd na ćwierć mili.
Marzenia się spełniają. Wystarczy mocno chcieć i zrobić coś w kierunku ich realizacji.