Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2004 r.
Białystok
996 cm3
98 KM
101 Nm
0.00 s
No i znalazło się właściwe miejsce dla KLV ....jeśli porówna się KLV i DL 1000 to dojdzie się do wniosku że oba motocykle różnią się tylko malowaniem i logo, reszta jest dokładnie taka sama.... KLV jest owocem współpracy Kawasaki i Suzuki a dokładniej mówiąc Suzuki DL1000 VStromem, tylko przemalowanym. Stąd też ten motocykl znalazł się najpierw w dziale dla Suzuki Dl 1000. Motocykl można zaliczyć do turystycznych enduro z czego więcej jest turysty niż enduro... 160 mm skoku zawieszeń to ciut za mało jak na enduro.
Póki co wydechy REMUS GRAND PRIX , w kolejce czeka Power Commander i progresywne sprężyny Hyper Pro... może jeszcze deflektor na szybkę i centralna podstawka, bo w serri jej brak.
Silnik wywodzi się od sportowego modelu TL , V 2 90 stopni, powyżej 4 tys mocy i momentu ma wystarczająco dużo, poniżej 4 tys. wibruje nieprzyjemnie przenosząc drgania na kierownicę i podnóżki i nie oszałamia osiągami...winny temu jest źle zestrojony komputer sterujący wtryskiem, stąd też żeby poprawić maniery w przedziale 2-4 tys obr bez Power Comandera się nie obejdzie...
Zawieszenie , to najsłabszy punkt tego motocykla, zwłaszcza przedni widelec... jest zestrojony za miękko, na niewielkich już nierównościach przenosi drgania na kierownicę, natomiast na równych asfaltach zachowuje się dobrze... ale po to kurna kupiłem moto z elementami enduro żeby nie było takich niespodzianek, a tu zonk ... stąd też zamówiłem progresywne sprężyny, może to coś pomoże , bo widelec ten w stanie jakim opuszcza fabrykę nadaje się tylko do podpierania im drzwi w stodole...
Dopisane.
Zapodałem sprężyny progresywne i efekt jest zadowalający .. widelec lepiej wybiera nierówności i precyzyjniej je tłumi ... kontrola przedniego koła znacznie lepsza i nierówności nawierzchni w mniejszym stopniu są przenoszone na kierownicę.
Minusy:
-przedział 2-4 tys obrotów
-przedni widelec
-przeciętne hamulce
-turbulencje w okolicach kasku kierowcy
-mizerne zdolności w terenie (mały prześwit i mały skok zawieszeń)
Plusy:
-wszechstronny
-tańszy od konkurencji
-sporo mocy
-dobrze się prowadzi na równych drogach
-wygodny dla dwóch osób
- można nawet polatać na kolanie na torze
Objechać świat na motocyklu. Szukam sponsorów hehe...