Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
KBR
60 cm3
7 KM
0.00 s
Moje pierwsze moto i zamierzam się nim długo nacieszyć :) Praktycznie wszystko oryg. oprócz cylindra... Przedni błotnik, lusterka, obortomierz i predkościomierz itd... Nawet opony (DDR Pneumant K35) Instalacja elek. 12V, elektroniczny układ zapłonowy.
- Cylinder 60 ccm RZT,
- sportowy wał korbowy od modelu S70.
- skrócony dyfuzor spalin ("dławik"), co polepszyło moment obr. i v-max przy czym tłumienie zostało zachowane na przyzwoitym poziomie i to się ceni ;]
Dobra dynamika jak na te pojemność, i typ pojazdu.
Tylne amortyzatory od MZ ETZ 150, wymienione z oryg. chromowanych na czarne, nietypowe przez co ogólnie lepszy wygląd wizualny.
Podróż od poprzedniego właściciela do domu na 10-cio stopniowym mrozie i oblodzonej nawierzchni...
Nic tylko wsiadać i jechać ;)
Efektowny wygląd, duża moc i V-max jak na motorower tego typu. Skutery wymiekają ;)
Minusem natomiast jest napewno odrobine za słabe chłodzenie.
90 km/h
I przepraszam za to silnik ;]
W tej chwili.... Może się uda dorwać kiedyś Honde NS-1, a potem?? Też jakaś Honda o podobnym charakterze i pojemności od 250-600 ccm.
Suzuki GS 500 lub Bandit gdy dostane prawo jazdy ;]