Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Skierniewice
80 cm3
17 KM
13 Nm
0.00 s
Kupiłem go niestety ze SWARZĘDZA od oszusta .Wcisnoł mi niestety hondę z rozwalonym silnikiem.Najbardziej zwrócił moją uwagę jego wygląd zewnętrzy , a nie stan techniczny ;/ Zarazem przy kupnie tego motoru nie byłem zbytnio zorientowany PRACĄ SILNIKA tak jak już wcześniej wspomniałem zwracałem uwagę na detale motocykla.
Moja pierwsza chopka od czegoś trzeba zacząć:
http://pl.youtube.com/watch?v=nzVsJQfPvHE
- Wszystkie łożyska "NTN"
-Korbowód "PROX"
-Niespotykany tłok , sprowadzany na zamówienie z niemczech firmy "VERTEX"
- Świeca NGK TYP "R"
W tej chwili jest w stanie
" I D E A L N Y M "
Oceniam na bardzo dobry stan zarówno tył jak i przód.
-Po oranym polu (WSK 125 i pizda!!!:D) ale się działo:D
-Motorynką 1,5km na jednym kole:D:D
-Hondą jest każda pamiętna:D
Po kupnie mojego wymarzonego motoru(Hondy MTX r II) stwierdziłem że będę z niego zadowolony ,lecz jak to bywa przy kupnie japońskiego motocykla byłem niestety omylny i oszukany przez sprzedawcę otóż. Pierwsze co w niej wymieniłem była przednia lampa , drugie co mnie zaniepokoiło to stan silnika;/ niestety w nim wymieniłem cały gaźnik(nowy) lecz to nie dało efektu.Jakiego się spodziewałem . Następnie po odbyciu wizyty u mechanika byłem bardzo zawiedziony. Otóż po rozebraniu głowicy i cylindra dowiedziałem się że niestety nie był robiony szlif cylindra ani nie były wymieniane pierścienie ; co więcej okazało się , że ma luzy na wale i na łożyskach i ma słabą kompresje 8 barów ;/. Niestety po stwierdzeniu defektów nadszedł czas na zweryfikowanie cen dotyczących części motocykla. Mianowicie do wymiany (remątu) potrzebne jest:
-Szlif cylindra (60zł)
-Tłok ze sworzniem, tulejką i pierścieniami (400zł)
-Regeneracja wału (270zł)
-Łożyska z uszczelniaczami(450zł)
-Linka gazu i sprzęgła (95zł)
-Łańcuch (150zł).DID.
-Gaznik (160zł)
-Nowe zębatki (90zł)
-Olej „Motul” (35zł)
-Uszczelki (60zł)
-Uszczelniacze (80zł)
-guma będąca pod łańcuchem (wiecie może gdzie można ją dostać...?)
-Świeca (12zł)
-Robocizna Mechanika (500zł i to mnie najbardziej boli...)
-Polerowanie plastików (30zł)
-Malowanie elementów ramy (140zł)
Razem : 2532zł i jeszcze 400zł na rejestracje ,oczywiście na motorower. Daje nam wynik : 2932zł.
Sami widzicie jak to się wychodzi jak się kupuje motor na którym się nie zna:P
Niestety będzie to dla mnie DUŻY WYDATEK , lecz po skończonej pracy myślę , że będzie warto popatrzeć na idealny stan „WIZUALNY” jak i „TECHNICZNY” mojego motocykla. Wtedy będę mugł nareszcie powiedzieć że to jest to czego tak długo szukałem.
pODSUMOWANIE:D
Zacznę od tego że już złożyłem silniczek i dałem na niego nowy metaliczne czarny lakierek:D:D Po prostu bajka
wszystko zrobiłem tak jak napisałem i zostało mi go włożyć do ramy i jazda:D:D:D
Możecie sobie porównać silniczek przed malowaniem i po :Di ocenić oczywiście efekt pracy:D
+Silnik w IDEALNYM stanie
+Dobre zawieszenie
+Dobry stan wizualny
HONDA CR 125, pózniej 250
YAMAHA YZ 125, pózniej 250
Zajebiste motocykle.
Wystartowaniu w zawodach MX do 125 cm3 ... :)