Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
inowrocław
125 cm3
36 KM
12 Nm
0.00 s
dwusuwowy, chłodzony cieczą, poj.125cm. 1-cylinder.
hamulce tarczowe tył i przód.
Napędzany jest on żywiołowym dwusuwowym silnikiem współpracującym z sześciostopniową skrzynią biegów. Membranowy rozrząd i zawór sterujący przekrojem okna wylotowego (YPVS)
Zawieszenie (Przód/Tyl)- Widelec teleskopowy
W pokonywaniu terenowych nierówności pomoże duży prześwit zawieszenia o skoku godnym dużo cięższych motocykli. Przednie zawieszenie ma 270 mm, a tylne 260 mm skoku. Podstawową zaletą DT 125 jest mała masa, dzięki której motocykl zachowuje się w terenie lepiej niż nie jedno "poważne" enduro z dużo większym i mocniejszym silnikiem.
chce zrobić polerke pokrywy silnika ale mało czasu mam;P
PLUSY
+dobrze spisuje sie na drogach jak i bezdrożach
+mało awaryjny/w moim przypadku/
MINUSY
brak:)
doturlałem go do 140 km/h
w 2 tydzien przejechałem 330km ;D
mysle prawku na moto