Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Góra/Dover
599 cm3
100 KM
61 Nm
3.80 s
Witam wszystkich. Oto moje cudenko. Sprzet do szybkiej turystyki i odrobiny szalenstwa. Moto wspaniale wygodne i szybkie....
Obylo sie bez. Wysoka szybe zalozylem ze wzgledow turystycznych. To niesamowite jek jedziesz 200 i nie musisz przyklejac sie do baku...
Pieknie mruczy i ciagnie najlepiej od 6tys
W trase eleganckie ale do sportu troche za miekkie. Zbyt latwo przytrzec podnozki a nawet boczny plastik szczegolnie z pasazerem. A moze mam zwyczajnie dobity amortyzator. Wymienie na nowy to sie okaze.
Polska-Anglia pieciokrotnie w ciagu roku. Ale najlepiej bylo za pierwszym razem jeszcze z niska szyba. 12 godz dzidy, lychy walki z czasem i bolem w kolanach. Poprostu super!!!
Byla jeszcze szybka wyprawka na polnoc anglii, gdzies za Manchester.1000km w dwa dni. Slalom,ogien,hamowanie i lycha non top (angole nie zjezdzaja z trzeciego pasa jak np. w niemczech,i trzeba brac ich z kazdej strony,albo miedzy nimi!!! Extra polecam...
Jezdzic, jezdzic i jeszcze raz JEZDZIC!!!
Minusy:
-silnik grzeje sie dlugo (trzeba o tym wiedziec zanim pod czerwone),
-miekkie zawieszenie do sportowej jazdy,
-zbyt maly bak tylko 17L. o maly wlos mialbym przymusowy postoj gdzies w Belgii. Przegapisz jedna stacje, do nastepnej mozesz juz nie dojechac.
Plusy:
Wygony, szybki i BEZAWARYJNY.
Bardzo malo pali w trasie utrzymujac 160-180 cos okolo 6 litrow
raz udalo mi sie z malej goreczki i wiatrem w plecy na angielskiej dwupasmowce 260. nigdy wiecej juz tego nie powtorzylem. Do 240 mozna powiedziec ze ciagnie bez jakniecia. Z pasazerem juz lipa, ale to przeciez 600
NAJNOWSZE WIESCI!!!!!!!!!! to to moto na dzien dzisiejszy (kwiecień 2010) ma ponad 150tys na liczniku iiiiiiii niech mi ktos powie ze kawa to sracz i nie jezdze jak emeryt wrecz przeciwnie maneta do konca.olej regularnie zaworki podregulowalem power dalej kocham to moto
CBR1100XX, cysternie z paliwem a potem Polska, Europa i reszta swiata!!!