Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
okolice Rzeszowa
125 cm3
0.00 s
U mnie od 28 listopada 2007. W trakcie zimy poprawione zostało wiele usterek i błędów poprzedniego właściciela.
Zdjęcia z prac oraz poprzedni wygląd można znaleźć na bikepics:
http://bikepics.com/members/neoox/94nsr125/
Zapraszam wszystkich użytkowników motocykli japońskich (Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Honda) o pojemności 50-125 ccm do rejestracji na forum.
http://www.japanmoto.vhng.info/
Ciężko to nazwać tuningiem. Raczej styling:
- kierunki mini białe szkło,
- lusterka F1 style,
- nowy lakier: czarny z niebieskoszarym metallic'iem,
- pomarańczowe wstawki,
- końcówki kierownicy,
- końcówka wydechu,
- naklejki,
- nowa lampa przód,
Mechanicznie:
- nowy cylinder (nicasil),
- tłok Wossner,
- rozblokowanie modułu (tak NSR JC20 w niektórych wersjach również były blokowane),
Seryjna jednostka Hondy.
Na dobrej nawierzchni sprawuje się idealnie. Wchodzenie i wychodzenie z zakrętu nawet przy większej szybkości nie sprawia problemu. Niestety kiepsko sobie radzi na polskich dziurawych drogach.
Będzie takich dużo.
Dużo kilometrów.
+ wygląd,
+ niezawodność,
+ dobre przyśpieszenie i moc (jak na 125 ccm),
- brak,
Tutaj każdy pisze o większym moto, samochodzie. To wszystko można mieć za $$, więc nie będe materialistą. Marzę o: pewnej kobiecie.... :)
A pozatym:
- lepsze drogi w Polsce,
- tańsza benzyna,