Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2005 r.
Warszawa
998 cm3
172 KM
115 Nm
2.90 s
Moje oczko w głowie. Motocykl odebrałem z HondaPlaza w kwietniu 2007.
Przez pierwszy sezon CBR-ka była 100% seryjna, ale począwszy od sezonu 2008 dorzuciłem kilka dodatków:
** lekko przyciemniona szyba racing Puig
** wspornik tablicy i kierunków Jardine
** 4 kierunkowskazy LED LighTech
** wyświetlacz biegów Acumen
** karbonowa końcówka wydechu Akrapovic hex
** filtry K&N
** przebrana z czarnej na REPSOL, wszystko na nowych i oryginalnych częściach (full repsol body kit - OEM)
** stalowe oploty HEL - przód, tył oraz sprzęgłowy
** tankpad HRC
** naklejka na korek baku HRC
** łańcuch DID w złotym kolorze
** paski na felgach
** zaślepki otworów w ramie
** czerwone śruby owiewek
** naklejki - loga firm
** usunięty katalizator
** odpięty system recyrkulacji spalin PAIR
** usunięta ruchoma klapka z dolotu powietrza
Rzędowa czwórka z podwójnym wtryskiem
172 KM przy 11250 obr/min
115 Nm przy 8500 obr/min
Z przodu upside-down, z tyłu wahacz z systemem tłumienia unit-pro-link, zawiasy z możliwością wszelkich nastaw ale pozostałem przy ustawieniach fabrycznych bo są po prostu komfortowe a przy tym motocykl bardzo fajnie prowadzi się w zakrętach.
** pierwsza jazda po wyjechaniu z salonu :)))
** poza tym każda jazda jest dla mnie niesamowitym przeżyciem
Sprzęt mam od nowości, więc wiem co mam, RR jest wypieszczona, wychuchana, narazie nie planuję zmian, wręcz przeciwnie - zamierzam ją zachować przy sobie baaardzo długo.
+ mocny
+ dla mnie wygodny
+ piękny :)
+ jak dotąd absolutnie niezawodny
- utrata wartości
CBR to spełnienie mojego największego marzenia o motocyklu - marzenia o motocyklu z salonu.
Bezpiecznej jeździe, bez przykrych zdarzeń, bez awarii i usterek.
Zapraszam do oglądania moich innych pojazdów: SUZUKI RF900R 1994 i BMW E39 530D 2002
Nie proś mnie o ocenę Twojego pojazdu, jeśli będę miał na to ochotę, to to zrobię. :)