Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
Zgorzelec
124 cm3
37 KM
19 Nm
6.00 s
* Rodzaj silnika: dwusuwowy, chłodzony cieczą
* Liczba cylindrów: 1
* Rodzaj rozrządu: membrana
* Pojemność skokowa: 124,8cm³
* Stopień sprężania: 6.8:1
* Średnica cylindra/skok tłoka: 54mm/54,5mm
* Moc maksymalna: 15KM przy 9500 obr/min (28,5KM przy 10000 obr/min)
* Maksymalny moment obrotowy: 15Nm przy 8000 obr/min (19Nm przy 8500 obr/min)
* Skok zawieszenia przód, tył: 118mm, 125mm
* Wysokość siodełka: 790mm
* Skrzynia biegów: 6-stopniowa
* Pojemność zbiornika paliwa: 13l
* Rozmiar opony przód,tył: 100/80/17, 130/70/17
* Masa: 144kg
* Rozstaw osi: 1345mm
* Rodzaj napędu: łańcuch
* Średnie zużycie paliwa: 4,5l (6,5l)
* Przyspieszenie 0-100 km/h: 13 sekund (6 sekund)
* V-max: 140km/h (168km/h)
* Dane w nawiasach dotyczą wersji otwartej (odblokowanej, niezdławionej)
Jak na razie to sciągnołem blokade :D myśle coś o tłumiku sportowym ARROW, GIANELLI lub jakimś od 600 :D no i fajnie by było mieć jeszcze jakiś czerwony neon przy kokpicie, nad tylnym kołem i przy silniku. Chcem jeszcze raz ją pomalować na czarny mietlic, na kołach czerwoną linię w około obwodu. Jeśli można nazwać to tuningiem to mam sportowe naklejki firmy SPARCO, Brembo, GReedy, SKUNK i NOS. Planuje też zmienić światła (te są za słabe w nocy prawie nie da sie jeździć)...
Oznaczenie JC22 mają wszystkie nowe NSR (kocie oczy), z których także można wyróżnić wersje blokowane, jak i nie. Silnik dalej ma oznaczenie JC 20,jednostka sie nie zmienila i został ten sam silnik z starego modelu. W zaleznosci od nr. ramy, mozemy wywnioskowaac czy model jest zablokowany, czy tez nie. Jezeli po sekwencji liter JC22 wystepuje literka B, to motor jest zdlawiony fabrycznie, rowniez na elektronice, a jezeli jest literka A lub C, czy tez nic, wtedy motor jest wolny fabrycznie od blokad, chyba, że ktos dławił dla własnych celów.
-mój JC22b :D. Jak go dostałem miał blokadę do 122 km/h.(ale sciagnieta zostala blokada z tlumika)
Na pierwszym biegu 48km/h :DDD
Na drugim biegu 64km/h :DD
Na trzecim 84km/h :D
Na czwartym 110km/h
Na piątym 125km/h
Na szóstym 140km/h ... blokada, eeeh.
Robiony byl romont przy 9054km
Cylinder, tlok, pierscienie, sworzen, lozysko...
Każda :D po pociągnięciu manetki do siebie zaczyna sie przygoda :P
Dobrze przygotować moto do sezonu...
Plusy
+ Wygoda
+ Wygląd
+ Praca silnika
+ Osiągi
Minusy
- Krótkie światła
- Trochę a dużo pali :P ale w końcu to 2T
Nie ma to jak pełny gaz na mieście po wąskich uliczkach ha:D
Jeśli chodzi o motoryzacje to o Yamaha YZF-R6 albo Suzuki GSX-R 1000 K8 czy też Kawasaki ZX-9R