Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1976 r.
Górki
175 cm3
0.00 s
-Mitas do tyłu i jaką tam używaną Enduro
-Do tyłu zamontowałem większą zębatek z SHL-ki i kupiłem nowy łańcuch a do przodu najmniejszą jaką można było dostać
-Jako przednie amortyzatory zastosowałem z MZ ETZ 250 felga także i utwardziłem sprzężytny Świetnie się spisują w terenie !
-Jako tłumik to zastosowałem z Cinquczento(niewiem jak to się pisze) z specjalnym dławikiem na końcu co daje odpowiedni opór spaliną co jest bardzo ważne w 2T, osłonka na nim pochodzi chyba z Stelli kupiłem ją za 13 zł wszystko pomalowałem żarom odpornym sprayem . Ma bardzo fajny dźwięk.
-Do przodu dałem halogen z malucha z zwykłą żarówką a także z 2 niebieskimi diodami LED które dają świetny efekt w nocy (wiem że w Crossach nie wypada dawać takich bajerów ale nie mogłem się powstrzymać )
-Kiere dałem z wsk-i M21W2 Sport a na nią specjalną gąpke z nalepkami a za kierownicą jest deska kontrolna (jak w samolocie) z 4 przełącznikami .
-Błotniki są oryginalne lecz tak poprzycinane żeby wyglądały jak plastiki numerek też wykonałem z blachy i odrysowałem odpowiedni numerek 24
-Ramę oczywiście wzmocniłem metalowymi belkami .
-Siedzenie dopasowałem do błotnika i babcia zrobiła mi ładną naszywkę
-Kupiłem także crossowe manetki.
Dokupiłem jeszcze do tego motoru wiele innych rzeczy nie pasujących do silnika jak i to ramy np.;
-akumulator
-wszystkie linki
Wszystko pomalowałem żółtym lakierem ramę na czarno i myślę, że warto było dłubać całą zimę w piwnicy. Starałem się przygotować ten motor profesjonalnie na tor i myślę, że mi się to udało, ponieważ cały sezon już na nim przejeździłem bez żadnej awarii.
100% orginał :D:D
najpierw silnik nie przerabiałem w nim zbyt wiele ale wymieniłem w nim :
-Sworzeń
-pierścienie
-olej (Castrol)
-łożyska
-zębatki w skrzyni biegów
-uszczelki
-zębatka zdawcza itp.
- Kosz wraz z tarczami sprzęgłowymi .
Nie rozwalić !!!!!! :) Może być problem :D
Same plusy
Litrówka ........ R1 ,Zx,GXR !!!!!!!