Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Otwock/Celestynów
250 cm3
21 KM
0.00 s
MZ ETZ 250 88R RENOWACJA MOTOCYKLA TRWAŁA 1,5 roku MOTOCYKL ZOSTAŁ ROZEBRANY DO GOŁEJ RAMY( co widać na foto) I ZOSTAŁ OD NOWA SKŁADANY Z WERYFIKACJA CZĘŚCI ! STARAŁEM SIĘ UŻYWAĆ TYLKO NOWYCH CZĘŚCI ORYGINALNYCH DDR!! JAK WIADOMO CIĘŻKO JEST DOSTAĆ ALE ..NIE DLA MNIE:)))
TUNING... Hmm RACZEJ ESTETYCZNY
POLEROWANIE DEKLI SILNIKA SZKIEŁKOWANIE SILNIKA WYMIANA BŁOTNIKA PRZÓD NA CHROMOWANY WSTAWIENIE ŻARÓWEK TYPU LED NA TYŁ BIAŁE KLOSZE KIERUNKÓW i to tyle...
SILNIK REMONT OBEJMOWAŁA:
WYMIANA WAŁU ORYGINAŁ DDR NOWY !! NIE ŻADEN TAJWAN ITP
TŁOK AK 20 DDR DLG NOWY - KOMPLETNY !!!
CYLINDER PO SZLIFIE + FAZY NA KANAŁACH
SKRZYNIA ŁOŻYSKA NOWE + WAŁEK SPRZĘGŁOWY DDR!!!
SPRZĘGŁO CALE KOMPLETNE NOWE DDR !!!
ALTERNATOR CAŁY NOWY DDR !!!
GAŹNIK BING 84 + filtr powietrza
USZCZELKI I USZCZELNIACZE
MOC 21KM
SILNIK PO POLERCE I ZOSTAŁO WYKONANE SZKIEŁKOWANIE !
BRAK
ORYGINAŁ TYŁ PO PRZEBIEGU 2 TYS KM. Przód REGENEROWANY ( USZCZELNIACZE+ OLEJ NIC NIE PUKA ,ZERO NIESZCZELNOŚCI .)
BRAK
Plusy :
łatwy w obsłudze
tanie części
mało pali
osiągi mogą być:)
RACZEJ NIE MA ZDANIE JAK SIĘ DBA O MOTOCYKL I SZANUJE TO NAWET Z 39 R motor będzie ,,latał,,:))
REMONTY MOTOCYKLI MZ !!!
ZAPRASZAM
dexter20@onet.eu
GG 4563007
Marzenia każdy je ma i Ja swoje osiągam