Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2007 r.
Wodzisław Śląski
125 cm3
10 KM
13 Nm
0.00 s
Świetny motocykl, niestety sprzedałem go 10.06.2010r z przebiegiem 10320km. miałem go 3 lata Sprawował się na prawdę super, zwiedziłem nim kawałek świata. Polecam każdemu.
Brak jakich kolwiek kłopotów. Jedynie co zrobiłem przy Zetce to:
- rozkręciłem prawy tylni kierunkowskaz, nie chciał świecić. Po rozkręceniu okazało się że żarówka nie była do końca włożona.
- Przygiąłem sprężynkę od światła tylnego. Po awaryjnym hamowaniu, wypadła sprężynka od światła STOP, wsadziłem ją spowrotem, delikatnie przygiąłem i już jest dobrze.
- Wymiana Świecy na NKG D8RC
- Wymieniona przednia żarówka ;)
- Przebudowa tylnych kierunkowskazów, pod sakwy.
- Wymiana czujnika STOP
- Zgubiłem Odrzutnik oleju, zastąpiłem go wężykami.
- Wymieniłem żarówkę postojową na diodę LED
____________________________________
Nie ma i nie będzie :) Może jakieś małe poprawki, aby lepiej był przystosowany do jazdy turystycznej, mowa o jakimś kuferku itp. No ale to nie tuning ;D
- TankBag --> JEST
- Sakwy boczne --> JEST
- Kuferek --> JEST
- Gniazdo zapaliczki --> JEST
- Zegarek --> JEST
- Uchwyt na telefon/GPS --> JEST
To wszystkie gadżety jakie zdążyłem zamontować Romci, a w planach było ich jeszcze sporo ;)
Pojemność; 125cm3
Moc maksymalna 10,3 KM (7,6 kW)przy 8500 obr/min
Silnik: czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Układ: jednocylindrowy
Rozrząd: OHV, dwa zawory na cylinder
Średnica x skok tłoka: 56,5 x 49,5 mm
Zasilanie: gaźnik
Smarowanie: z mokrą miską olejową
Rozruch: elektryczny, nożny
Zapłon: CDI
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Silnik - sprzęgło: koła zębate
Sprzęgło: wielotarczowe mokre
Skrzynia biegów: pięciostopniowa
Napęd tylnego koła: łańcuch
Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy 30 mm
Zawieszenie tylne: wahacz stalowy, dwa elementy resorująco-tłumiące, regulacja napięcia wstępnego sprężyn
Hamulec przedni: tarczowy, zacisk jednotłoczkowe
Hamulec tylny: bębnowy
Opony przód / tył: 2,75-18 / 110/80-15
No troszkę już ich było, Przejechałem nią 10320km (10.06.2010) słońce, noc, deszcz, śnieg, śmiga jak przecinak w każdych warunkach ;)
Dla mnie każda jest wyjątkowa i pamiętna ;)
- Teraz już niestety żadne, sprzedałem swoje oczko w głowie :(
Plusy:
+ Zrywny
+ Mało pali
+ Świetny wygląd
+ Piękny Klank
+ Wyświetlacz biegów (ogromy plus)
+ Wskaźnik paliwa (ogromny plus)
+ Oryginalny bagażnik
+ Elastyczna praca silnika
+ 99% plusów
+ Lekki
Minusy:
- Przedni błotnik jest za krótki ( po przejeździe przez błoto itp chlapie na silnik i na nogi)
- Bardzo nisko zamontowana stopka centralna i dźwignia hamulca tylnego. (Nie można za bardzo wykładać się na zakrętach)
- Trzeszcząca przednia owiewka :( (narazie się z nią uporałem i jest spokój :D)
Hmmm jeżeli chodzi o V-max, dla mnie nie jest najważniejszy. Nie mam go do wyścigów itp wole się delektować jazdą i podziwiać krajobrazy ;) Ale przy wyprzedzaniu na szafie pokazywało 120km/h (Czyli zamknął licznik, ale ile było na prawdę ?) dla mnie starczy ;) po co więcej ?
2,0litry na 100km ( jazda praktycznie cały czas po mieście, średnia prędkość 70km/h)
wielu rzeczach :)