Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1957 r.
koniecpol
248 cm3
12 KM
15.00 s
Motocykl jaki jest każdy widzi, dla niektórych to tylko stary grzmot a dla innych motocykl z duszą.
w tym sprzęcie nie ma mowy o jakim kolwiek tuningu, każda przeróbka wiąże się z tym że motocykl traci tutaj na autentyczności.
Sam silnik to w pewnym sensie dzieło sztuki, sam kształt jest dość ciekawy.
Jeżeli mamy spojrzeć na niego od strony mocy i osiągów to nie wiele możemy z tym silniczkiem zrobić, osiągi są słabiutkie.
Ale brzmienie tego silnika naprawdę cieszy ucho (nisko obrotowy dwusów) , miałem przypadki, że zatrzymał mnie ktoś na drodze i powiedział, że z daleka rozpoznał co to za maszyna jedzie.
Pod względem awaryjności nie ma na co narzekać, naprawdę sprawuje się dobrze, motocykl może stać nieodpalany miesiącami, latami, wystarczy mieć paliwo i sprawny akumulator i przy ceremonii odpalania (przelania gaźnika, zassania do cylindra) mogę się założyć o naprawdę duże pieniądze, sprzęt gada z pierwszego strzału.
Co do zawieszenia można się przyczepić bo jest do czego, motocykl ma teleskopy tłumione olejowo, w sumie standard i powinien płynnie i łagodnie pokonywać nierówności, ale nie można powiedzieć że tak jest. Okropnie się nim jeździ, niestabilny, w zakrętach nie wiadomo gdzie pojedzie.
było ich za dużo
zostały już wypolerowane bębny, jak tylko uda mi się znaleźć felgi to będą zaplatane. Niestety muszę chwilowo założyć felgi od mz starego typu, jakby ktoś był w posiadaniu takowych proszę o kontakt.