Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Zagnańsk
600 cm3
105 KM
65 Nm
4.00 s
Sportowy
Łagodny w niskich partiach obrotów. Od 8000obr ostry jak brzytwa
Sportowe, pomaga w zakrętach, katorga na dziurach, czyt. polskich drogach.
Zlot w zdyni, pierwsze koty za ploty nowym motocyklem. Następne wypady w planach na 2008r.
Jazda ta torze.
Do 130km/h nuda, nic sie nie dzieje. Zawieszenie jest tak komfortowe że nie czujesz prędkości. Może cię uśpić, więc jak jedziesz 150 to pamiętaj że to aż 150 a nie tylko 150.
+ spalanie, do 160km/h około 6l
+ stabilne zawieszenie, łatwe pokonywanie zakrętów i stabilna jazda w zakrętach i jazda na wprost
+ silnik mało awaryjny łatwy w opanowaniu i obsłudze
+ wygląd
+ regulacja zawieszeń
+ mała masa
+/- słaby moment obrotowy do 8000tobr
(do 8000obr jazda rekreacyjna, + dla początkujących ale jednak nuda dla zaawansowanych i konieczność redukowania czyt. mało mocy)
- słaba ochrona przed wiatrem
- sportowa pozycja za kierownicą uciążliwa przy niskich prędkościach
- wysoka cena oryginalnych części