Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Gryfice
125 cm3
8 KM
0.00 s
Witam wszystkich jak widać jest to WSK 125 po masakrycznym tuningu jedynie po silniku mozna to poznać ze to WSKA . Kiedy ją kupiłem była to zwykła WSK tylko ze w bardzo opłakanym i krytycznym stanie nadawała się na złom ale postanowiłem zrobić coś z niczego i wyszedł mi taki piękny chopperek.
Tuning jest ogromny jak widać na zdięciach. Tylne koło wstawione od forda eskorda 13" zębatka oryginalna od WSKI tylko piasta jest od malucha, silnik musiałem przesunąć w prawo bo łańcuch nie pasował na zębatki .Tylni błotnik lekko poszezany od CZ. Siedzenie własnej konstrukcji i własnoręcznie szyte, sakwa zrobiona ze starej torby na narzędzia. Tłumnik jest od WSKI 175 pusty w środku co daje piękny dzwięk. Bak od SHL, boczna stopka swojej projekcji ,kierunkowskazy od fiata 126p halogeny uniwersalne do wszystkich pojazdów lustereczka piękne niklowane od starego volkswagena, rejestracja z boku fajnie się to prezętuje. stopka biegów i hamulca jest nieco gdzie indziej co widać na zdięciu. Ta maszyna jest w kolorze fioletowo czarnym.
Silnik od WSKI 125 po remącie spisuje się bez problemów,jak zawsze pali od kopa prawie nigdy mnie nie zawodzi jest bez rzadnych tuningów jedynie świeca jest od samochodu z długim gwintem
Przód jest standardowy od WSKI 125 tylne zawieszenie od MZ nastawne
Plusy są takie ze daje sobie radę z takim kołem a co najlepsze ma szybsze przyspieszenie od normalnej WSKI dlatego ze ma mniejsze koło, jest silna i się nie muli, jest ekonomiczna
Minusów nie posiada bo spisuje sie OK.
Kawasaki zx-9 ninja, honda vt 750 c-2 shadow