facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Cagiva Mito 125 1994r

Oglądano już 3800 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Cagiva Mito 125 »
  • Rocznik

    1994 r.

  • Właściciel

    michał__03

  • Kategoria

    Sportowe

  • Lokalizacja

    wojnicz

  • Pojemność

    125 cm3

  • Moc

    48 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    4.40 s

  • Opis

    Motocykl kupiłem w 2013r. Po paru miesiącach przeszedł remont generalny który wyniósł około 5000 zł za same części.Obecnie motocykl od remontu generalnego ma przejechane około 750km i dostarcza niesamowitych wrażeń z jazdy.po splanowaniu głowicy osiąga moc około 48 KM co przy wadze 129 Kg z płynami robi na nas duże wrażenie po odkręceniu manetki.Ze względu,że jest to wersja evo 7 możemy cieszyć się wspaniałą 7 stopniową skrzynią biegów z idealnie dobranymi do mocy przełożeniami.Motocykl powstał za pomocą współpracy projektanta Ducati Massimo Tamburini i zespołu MV agusta.Jest to tak jakby replika Ducati 916 czy 996.Motorek ma spory zapas mocy której mi nigdy nie brakowało i nie odstawałem podczas trasy od motocykli o dużo większej pojemności.W motocyklu zostało wymienione:
    -nowy cylinder firmy Mitaka performance(koszt ok.1600zł)
    -wszystkie uszczelniacze i łożyska firmy Koyo i SKF w silniku jak i np.w główce ramy,kołach itp.(koszt około 200zł)
    -chromowanie gładzi lagów (koszt 420zł)
    -uszczelniacze lagów firmy Athena i oleju do lagów firmy FUCHS(koszt 139zł)
    -komplet uszczelek do silnika firmy Athena(koszt 258 zł)
    -kompletny napęd zębatka zdawcza i tylnia firmy ESJOT łańcuch D.I.D(koszt 289zł)
    -akumulator Yuasa (koszt 160zł)
    -przewody paliwowe i odpowieczające razem z odpowiecznikiem skrzyni biegów(koszt 40 zł)
    -regulator napięcia(koszt 180zł)
    -felgi sześcioramienne z prawie nowymi oponami Dunlop sport max (koszt około 800 zł)
    -materiały do polerowania oraz matowienia lakieru papiery ścierne różnych gradacji i pasta (koszt około 80zł+ 4 dni żmudnej roboty)
    -Filtr powietrza OEM (koszt 89zł)
    -klocki hamulcowe przód i tył SBS(koszt 169 zł)
    -konserwacja,spraye i piaskowanie niektórych elementów(koszt 120 zł)
    -zmienione owiewki gdyż stare były delikatnie popenkane(koszt 760zł)
    -zmienione pleksy na licznikach i osłony(koszt 30 zł)
    -unikatowy lakier czarna perła z Audi Q7 plus opłata za robociznę lakiernika(koszt 750zł).
    -xenon z przodu z przetwornikiem plus wymiana żarówek na nowe(koszt około 150 zł)

    Doprowadzenie motocykla do tak dobrego stanu oraz uzyskanie wszystkich części zajęło mi prawie rok ze względu na to,że motocykl składałem po szkole oraz przez problemy z dostaniem niektórych części danej firmy którą chciałem otrzymać nie raz sprowadzając je z zza granicy.Cagiva mito jest moim oczkiem w głowie i nie szczędzę na niej pieniędzy ponieważ to zaszczyt być w posiadaniu najmocniejszego fabrycznie wyprodukowanego motocykla w klasie 125 na świecie.Jest to jeden z motocykli na którym producenci nie szczędzili wyposażając go w części najlepszych producentów takich jak np. Brembo,Mikuni,dellorto,Marzocchi itp. Motocyk bezwzględnie polecił bym każdemu.

  • Tuning

    -polerka ramy
    -polerka półki
    -splanowanie głowicy
    -felgi sześcio ramienne
    -unikatowy lakier czarna perła z Audi Q7
    -czerwone wstawki
    -polerowany języczek zaworu wydechowego
    -amortyzator skrętu

  • Silnik

    dwusuwowy,chłodzony cieczą,wnętrze cylindra pokryte nicasilem,7-stopniowa skrzynia biegów,z mieszalnikiem Mikuni do paliwa i oleju,gaźnik Mikuni 35mm,wposażona w elektronicznie sterowany zawór wydechowy(powyżej 6000-7000 odczuwalny spory przyrost mocy"strzał" po otwarciu zaworu),bardzo wytrzymałe sprzęgło,elektrownia złożona z 6 cewek.jednocylindrowy pionowy.

  • Zawieszenie

    przód up-side down firmy Marzocchi,tył pojedyńcza centralna sprężyna,koła przód i tył z systemem szybkiego demontażu.

  • Car Audio

    SPRZZEDAM!!!!!!! SPRZEDAM!!!!!! SPRZEDAM!!!!!!!!! SPRZEDAM!!!!!! Więcej info na priv.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    każda.

  • Perspektywy

    raczej wszystko spełnione może jeszcze tankpad,obszycie foteli,obciążniki,szybka i wlew paliwa.

  • Plusy i minusy pojazdu

    więcej plusów niż minósów szybki zwrotny idealnie się prowadzi jedyny minus to spalanie przy szybkiej jeździe.nawet około 8l.

  • Osiągnięcia

    4,4s 100km/h,v max około 180km/h

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • CZ 175/487
  • Ford Puma
  • Zipp Simpli
  • Zipp Neken
  • Aprilia RX 125
  • Peugeot Speedfight2 50

Co robią kierowcy na PJ