Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
Zaleszany
599 cm3
95 KM
61 Nm
3.00 s
Motocykl kupiony dość niedawno. Został sprowadzony z Włoch gdzie jeździła nim kobieta. Jestem jego 2 właścicielem. Przebieg, kiedy go kupiłem był równy 30tys. Motocykl bardzo ładnie pracuje, nie był katowany.
Bardzo dobrze ciągnie. Musiałem się przyzwyczaić, bo, od 7 tys do 12tys RPM jest praktycznie taki sam moment obrotowy. Bardzo dobrze mi się jeździ nim
Czterocylidnrowy, rzędowy, czterosuwowy, chodzony cieczą. Rozrząd typu DOHC. Cztery zawory na cylinder, cztery gaźniki MIKUNI o średnicy przelotu 33 mm, rozrusznik elektryczny, średnica cylindra/skok tłoka 62 x 49,6mm, stopień sprężania 12:1. Liczba biegów 6.
Bardzo dobrze zestrojony wraz z całym motocyklem. Brakuje regulacji tłumienia ale wystarczające jest to co jest. Regulacja wstępna naprężenia sprężyn w przednich amortyzatorach jak i w tylnim amorku.
A hamulce to już po prostu cudo. 2 tarcze o średnicy 298mm ściskane 4 tłoczkowymi zaciskami. Na tylnim kole tarcza o średnicy 245mm wraz z 2 tłoczkowym zaciskiem
no i owiewka pękła dnia 10.09.2007. Motocykl stojąc na stopce bocznej się przewrócił i połamało owiewkę.
Na dzień 12.09.2007 jestem w trakcie klejenia owiewki epidiamem. Lekko się pomaluje aby się w oczy nie rzucało i do zimy wytrzyma. W ziemie przemalowywanie. Jak pech to pech. I na dodatek wyrwało lusterko( a dokładniej śrubę która jest zalewana w lusterku ale się skleiło i przylutowało i jak nówka). Dnia 13.09.2007 owiewka została sklejona, na najwidoczniejsze miejsca zostały naklejone naklejki. W zimie malowanie. Dzięki naklejkom nie rzuca się w oczy tak to pęknięcie.
+ zrywność
+ moc
+ wygląd
Minusów narazie nie ma.