Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Warszawa
650 cm3
48 KM
0.00 s
Motocykl napędza silnik, który po zmodyfikowaniu został także użyty w BMW F650, wał korbowy osadzono w łożyskach tocznych, zastosowano 5 zaworów (3 ssące, 2 wydechowe). W głowicy pracują dwa wałki rozrządu a za chłodzenie odpowiada ciecz. Silnik zamontowano w ramie stalowej, skoki zawieszenia to 170mm przód i 165mm tył (jest regulowana, siodło znajduje się na wysokości -820mm, przez co niżsi użytkownicy mogą mieć problemy.
Mała owiewka umożliwia jazdę z prędkością 120km/h -jest to prędkość optymalna po przekroczeniu której wzrasta parcie wiatru na klatkę piersiową i jazda staje się nie komfortowa.(max osiągnięty 170km/h;)
Zbiornik paliwa o pojemności 14l zważywszy dość duży apetyt na paliwo zmusza do częstego tankowania, mój egzemplarz spala około 6,5l/100km.
Wygodna pozycja za szeroką kierownicą i komfortowe zawieszenie pozwalają zaliczyć ten motocykl do motocykli uniwersalnych, nadających się do codziennego użytku jak i wypadów poza miasto oraz polne bezdroża.
Minusem jest apetyt na paliwo i mały zbiornik paliwa, nowsze modele mają powiększony zbiornik. Także szarpanie silnika poniżej 2500 obr/min do miłych nie należy, wynika to z zastosowania niewielkich mas zamachowych i zwiększeniu czasów otwarcia zaworów (większa moc), przez co osiągnięto 48KM.
Jednym z elementów stylizacyjnych jest podwójny układ wydechowy.
Podsumowując Piękna Włoszka lubiąca sobie popalić;)