Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1985 r.
P-ń
124 cm3
26 KM
5.50 s
Suzuki RG125 Gamma 1985r. sprowadzone ze Szwajcarii.
Wymiana tylnego zawieszenia:
-wachacz jednoramienny z Aprilii RS80 1996r.
-amortyzator centralny z NSR 125 R
Koła:
-tylne z RS80 17 calowe, przednie też z RS80 16 calowe.
Prędkościomierz elektroniczny, bo po wymianie przedniego koła
nie zmieścił się ślimak.
124ccm , 28KM - Seria.
---
Tył: centralny, olejowy
Przód: zwykłe lagi, sprężyny i olej
---
Dokończenie paintjobu.
Jak padnie silnik to full remont na najwyższej jakości częściach.
+ szybki, choć jak na 125 to najwolnieszy w klasie
+ mocny (28 KM, z gazu na koło przy zębatce 44Z z tyłu)
+ niezawodny gdy się o niego dba
+ wygodny (nie bolą nadgarstki)
+ miękka kanapa
+ nie ma mieszania biegami no i szybko się wkręca
+ zawór wydechowy AEC - Automatic Exhaust Control
+ pojemny bak
+ zbiornik na olej do mieszanki jest pod korkiem wlewu paliwa
+ dobre oświetlenie
+ nie ma typowego dla RG80 wleczenia się na trasie, można puścić migacz i bez problemu lewym pasem wyprzedzić prawie każde auto jadące 110 - 115 km/h, w RG80 musiałem zdrowo wysilić silnik żeby wyprzedzić kogokolwiek ;P
- nożny starter
- starodawny wygląd i przestarzała sylwetka
(choć wiadomo że kiedyś każdy motocykl zyska te minusy bo moda przemija)
- za duże spalanie jak na takie niewygórowane osiągi
- brak uchwytu pasażera w serii (jest tylko paseczek na kanapie)
- kwadratowa lampa z przodu
-posiadanie go
RG250 Wolf, RG500 Gamma, RGV250