Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
1300 cm3
106 KM
104 Nm
2.90 s
- kit DYNOJET
- filtr K&N
- rozwiercone wydechy + stozki dla efektu wizualnego
- siedzenie Bagster
- lampa LED tyl
- oslona aluminiowa chlodnicy
- przewody przod oplot
Standard mocny jak tur, od 3000 uwalnia sie bestia, niestety na rynku brakuje czesci tuningowych dla tego modelu, ograniczone mozliwosci do zmian.
Jest w planach podroz do Włoch.
Hmm wymiana ukladu wydechowgo koncowki + kolektor, polerka roznych elementow, nowa lepsza szyba do oslony przed wiatrem, kierunki LED, amorek skretu.
+ wygoda
+ wyglad takich mot juz sie nie projektuje
+ elastycznosc silnika
- spalanie no ale jak chce sie miec 1300 pod tylkiem to musi pic :D
- krotki zywot tylnej opony
- slaba ochrona przed wiatrem od 140 juz sie to robi meczace.
Ogolnie motocykl bezawaryjny, lac paliwo i jezdzic.
Moto Guzzi V11, Ducati 1000, SR2, Triumph Speed III ale jako 2-3 moto Yamaha jest dozywotnio :D