Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Górka Jaklińska
60 cm3
9 KM
0.00 s
SIMSONOWCY ŁĄCZCIE SIĘ - WWW.SIMSONY.NET NAJLEPSZE I NAJWIĘKSZE FORUM O SIMSONACH W POLSCE JUŻ PONAD 13000 USERÓW!
Jak dla mnie jest spoko. Super mi się jeździ. Kocham tą maszynę i nie zamienił bym jej na nic innego. --===SIMSON FOREVER===--
Więcej fotek na BikePics : http://bikepics.com/members/zuber1906/88s51enduro/
Wizualny:
- owiewka STREET
- podgięcie kanapy
- przeniesienie tylnej lampy
- chromowane felgi
- sportowa kierownica
- orginalny obrotomierz
-polerka silnika, kielichów przedniego zawieszenia i końcówki wydechu
- mini kierunki z przodu
- \"dymne\" kosze kierunków
- tylna opona 100/80/16 slick
- lusterka łezki
- skrócone błotniki
- fajka NGK
- białe tarcze zegarów
- białe napisy na oponach
- boczna stopka
- stelaż do 12 o'clock
Mechaniczny:
- cylinder MZA 60cm3, 4 kanały płuczące, okno wydechowe na 26mm, dolot 19mm
- wał MZA s70 z wypełniaczami
- jednoringowy tłok MZA z podciętą nóżką
- głowica s60
- wszystkie łożyska SKF C3 teflon
- gaźnik BVF 19n1-11
- tłumik tuningowy LeoVince
- kosz sprzęgła DDR s51
- zębatka zdawcza 14z
Silnik 60cm3 MZA 4 kanałowy, skrzynia 4 biegowa
Przód - obniżone i utwardzone
Tył - MZ regulacja twarde/miękkie
Jak wracałem z imprezki (trochę się wypiło), było już ciemno. Mam jakieś 60km/h i nagle słyszę jakiś dziwny huk i ból łokcia. Zatrzymałem się ale nic nie przykuło mojej uwagi. Dopiero jak wróciłem do domu zauważyłem brak tylnego błotnika :) Okazało się że błotnik się urwał i uderzył mnie w lewy łokieć :) (druty mocujące okazały się za słabe na dziury polskich dróg :/)
- tarcza z przodu
- ducati energia
SAME PLUSY ;)
- 95km/h na prostej.
- Na trójce złapałem 80km/h ;)
- palenie gumy na każdej nawierzchni ;)
- lepszych drogach
- tańszym paliwie
- prawie jazdy
- toyota celica